EEA 2022:  MPR Agency a câştigat trofeul Gold la categoria Health & Pharma

G.D.
Companii / 30 ianuarie 2023

Andreea Cristea - CEO

Andreea Cristea - CEO

Agenţia de marketing şi PR MPR Agency a câştigat trofeul Gold la categoria Health & Pharma, în cadrul The European Excellence Awards, una dintre cele mai prestigioase competiţii internaţionale care jurizează şi premiază cele mai bune campanii de PR ale anului, conform unui comunicat remis redacţiei.

Potrivit sursei citate, marele trofeu la categoria Health & Pharma a fost decernat campaniei "De departe, cea mai frumoasă!", care promovează importanţa prevenţiei în lupta cu cancerul de sân. Campania semnată de MPR Agency, partener exclusiv în Europa de Sud-Est al Global Health Marketing & Communications - cea mai mare reţea globală de agenţii independente care activează în industria Sănătăţii, a fost declarată câştigătoare în cadrul European Excellence Awards în urma unui proces de votare care a evaluat inovaţia, implementarea, strategia şi impactul celor mai bune campanii de comunicare şi PR ale anului.

"Conceptul creativ din spatele campaniei "De departe, cea mai frumoasă", a fost, fără doar şi poate, unul puternic. Mai departe, implementarea întregului proiect, discuţiile cu pacientele protagoniste în campanie, testimonialele acestora, au generat o încărcătură emoţională uriaşă şi mă bucur că am reuşit să o transpunem atât în scris cât şi în materialele video ale campaniei. Mai departe însă, adevărata victorie a fost că emoţia pe care am generat-o nu s-a risipit ci s-a transformat în acţiune. Iar în sănătate, acţiunea se traduce simplu, prin vieţi salvate. În urma campaniei, în cadrul Medisprof Cancer Center din Cluj programările pentru efectuarea controalelor de rutină au crescut cu 148% în rândul femeilor cu vârsta cuprinsă între 18 şi 29 de ani. O victorie imensă, având în vedere că acest interval de vârstă are cea mai scăzută rată de interes în ceea ce înseamnă prevenţia în sănătate", a declarat Andreea Cristea, CEO MPR Agency.

"Într-o ţară în care principala cauză de deces a femeilor este cancerul de sân, creşterea interesului pentru prevenţie înseamnă familii care rămân întregi, înseamnă copii care au şansa să fie crescuţi în continuare de mamele lor şi înseamnă părinţi care nu trebuie să îşi îngroape copiii. Ne-am dorit ca cei care vor lua contact cu campania "De departe, cea mai frumoasă", să fie impulsionaţi să acţioneze. Să se intereseze care sunt analizele necesare pentru categoria lor de vârstă, pentru categoria copiilor, părinţilor, fraţilor şi prietenilor. Să dea acel telefon doctorului, să facă acea programare pentru ei sau cei dragi lor. Pentru că, în final, este una dintre cele mai puternice dovezi de iubire pe care le pot arăta," a adăugat Andreea Cristea, CEO MPR Agency.

"Pacienţii noştri sunt cu toţii foarte frumoşi. Am avut ocazia să vedem, gratie campaniei, femei frumoase, luptătoare, învingătoare, curajoase. Sunt doar unele din sutele de pacienţi pe care îi întâlnim zilnic. În momentele bolii frumuseţea lor interioara se dezvăluie celor din jur, strălucitoare şi plina de speranţă. Sunt cu toţii oameni speciali, încărcaţi cu poveşti de viaţă, cu bunătate, cu căldură. Oameni pentru care trebuie să luptăm, în locul cărora trebuie să ne transpunem, pe care trebuie să-i îndrăgim şi să-i ajutăm. Aceasta campanie trebuie să fie doar începutul luptei pentru viaţa lor. Deschidem ochii pentru fratele, vecinul, prietenul nostru bolnav cu cancer", a declarat Carolina Udrea, director general si co-fondator Medisprof Cancer Center.

Lipsa informaţiei, accesul îngreunat la servicii medicale sau teama determină femeile din România să amâne lipsa vizitei la medic şi ajung de multe ori într-un stadiu avansat al bolii, în ciuda faptului că de multe ori cancerul poate fi tratat, dacă este descoperit în stadiu incipient. Mai mult, tratamentul oncologic le modifică fizionomia - îşi pierd părul, rămân cu cicatrici, îşi pierd sânii - iar acest lucru le face să se simtă mai puţin feminine, mai puţin frumoase, să sufere din cauza stigmatizării celor din jur şi, în final, să se izoleze.

Campania de prevenţie a cancerului "De departe, cea mai frumoasă!", lansată pe 8 martie 2022, de Ziua Internaţională a Femeii, aduce în prim plan şase paciente oncologice ale Medisprof Cancer Center care vorbesc despre momentele dificile prin care au trecut şi îşi arată cu mândrie cicatricile într-un pictorial impresionant semnat de Mihaela Noroc, autoarea "Atlasului frumuseţii", ca un semn a ceea ce sunt cu adevărat: dovada că au învins cancerul!

Toate cele şase paciente au acceptat să-şi spună poveştile într-o serie de interviuri emoţionante ca un sprijin emoţional pentru toate persoanele care luptă împotriva cancerului. Ca o reamintire pentru toate femeile să-şi facă timp pentru examenul anual de depistare a cancerului de sân şi ovarian. Ca un semnal de alarmă pentru mass-media că împreună putem învinge cancerul prin creşterea gradului de conştientizare şi sprijinirea supravieţuitorilor de cancer.

Mesajul lor a atins peste 1.000.000 de persoane într-o lună prin intermediul afişărilor media, a fost preluat în zeci de articole din presă şi a deschis discuţia şi pe reţelele de socializare, astfel că şi alte paciente s-au simţit încurajate să-şi împărtăşească propriile poveşti şi fotografii.

Mesajul campaniei a fost susţinut de Farmec şi dus mai departe voluntar de Media Pro, cel mai mare trust media din România, şi revista Biz.

Echipa MPR Agency:

Andreea Cristea - CEO

Ionela Mândruţă - Account Manager

Cristina Ersen - Head of PR

Marius Vlad - Creative Director

Alexandru Popa - Graphic Designer

Liliana Maier - Head of SEO

Mihai Dorobanţu - Head of Digital

Diana Constanta - Copywriter

Vlad Tîrcomnicu - Developer, se menţionează în comunicat.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
transilvaniainvestments.ro
IBC SOLAR
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

17 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9738
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4662
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2921
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9047
Gram de aur (XAU)Gram de aur369.6415

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
citiesoftomorrow.ro
govnet.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb