Cea de a treia ediţie a Festivalului EFFIE 2006 se va desfăşura în luna martie a anului viitor, în organizarea International Advertising Association - Filiala România (IAA) alături de Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR). EFFIE este singurul festival care recompensează reuşita în atingerea şi depăşirea obiectivelor de publicitate şi se află la cea de a treia sa ediţie în România, ca urmare a preluării în 2004 a licenţei de organizare de la American Marketing Association New York.
La această ediţie, pentru a veni în întîmpinarea celor interesaţi de eficienţa prin care publicitatea realizează obiectivele de marketing ale clientului, Comitetul EFFIE 2006 a decis să organizeze anul viitor un seminar dedicat acestui subiect. Prezentările întîlnirii vor fi susţinute de către reprezentanţi ai agenţiilor BV McCann Erickson, Next/Cap şi Leo Burnett&Target, cîştigători ai ediţiilor anterioare EFFIE, ce vor dezvălui participanţilor modul în care parteneriatul dintre agenţie şi client a realizat campaniile de succes ce au condus către cîştigarea unui trofeu EFFIE.
"Sîntem convinşi din ce în ce mai mult că obţinerea unui EFFIE a devenit unul dintre obiectivele comune ale multor agenţii şi clienţi din România, aşa cum se întîmplă de altfel în industria marketingului din întreaga lume", ne declară Felix Tataru, preşedintele Comitetului Organizatoric EFFIE 2006.