eMAG lansează Toys Shop, un magazin de jocuri şi jucării cu peste 250.000 de produse în ofertă, cât patru hipermarketuri de jucării şi de şapte ori mai mare cât orice alt magazin online specializat în jucării din România, conform unui comunicat de presă al companiei.
Toys Shop include mai bine de 5.000 de branduri puse la dispoziţia clienţilor atât de către eMAG cât şi de mii de comercianţi care vând pe Marketplace. Noul shop-in-shop cuprinde şi jucării pentru adulţii pasionaţi de boardgames sau seturi de construcţie.
"Cu câteva zile înaintea debutului sărbătorilor de iarnă, lansăm Toys Shop, cel mai mare magazin de jucării din România şi al cincilea shop-in-shop al nostru pentru a veni în sprijinul părinţilor care îşi împart timpul între nenumărate liste de cumpărături în această perioadă şi pe care vrem să îi ajutăm să aleagă uşor jucăriile pe care copiii le aşteaptă anul acesta în ghetuţe de Moş Nicolae sau sub bradul de Crăciun. Toys Shop este gândit cu grijă faţă de timpul clienţilor noştri care pot identifica rapid, în numai câteva secunde, din sutele de mii de oferte, orice ar căuta, pentru orice vârstă sau pentru orice etapă de dezvoltare a copiilor, de la seturi de construcţie şi puzzle la maşinuţe şi jucării cu telecomandă sau păpuşi. Mai mult de jumătate din ofertă beneficiază de livrare gratuită cu ajutorul serviciului Genius", a declarat Iulia Bulumete, Demand & CX director eMAG.
Un client eMAG cheltuie aproximativ 165 de lei pentru achiziţia de jucării în sezonul de shopping, cu 16% mai mult faţă de alte perioade ale anului. Jocurile şi jucăriile s-au numărat şi printre cele mai vândute articole în ediţia din acest an a Black Friday la eMAG care a avut loc pe 10 noiembrie, când clienţii au comandat 360.000 de articole.