EmailTree AI, soluţie românească end-to-end care automatizează scrierea de e-mailuri si reduce timpul de răspuns pentru acestea, a fost introdusă în UiPath Marketplace, o bibliotecă web de conţinut preconstruit de tip Robotic Process Automation (RPA), dezvoltată de UiPath, companie lider în domeniul automatizării întreprinderilor, conform unui comunicat de presă remis redacţiei. Tehnologia a fost listată în UiPath Marketplace în luna martie a acestui an.
EmailTree AI este o soluţie end-to-end dezvoltată în 2019 care creşte productivitatea e-mailului, automatizează compoziţia de texte şi generează acţiuni automate în bazele de date. EmailTree foloseşte tehnologii NLP (Natural Language Processing), NLU (Natural Language Understanding), AI (Artificial Intelligence), ML (Machine Learning) şi RPA (Robotic Process Automation).
Potrivit sursei citate, ideea EmailTree AI s-a născut în 2015, dezvoltarea concretă începând în 2017, bazându-se pe experienţa de 20 de ani a fondatorului Casius Morea în e-commerce şi în serviciile de relaţii cu clienţii. Compania - cu birouri în Luxemburg, Sibiu, Timişoara şi Paris- are clienţi din domenii precum telecomunicaţii, e-commerce, utilităţi, auto, Business Process Outsourcing. Printre aceştia se numără Orange Luxembourg, EDF, Webhelp.
Casius Morea, CEO şi fondator al EmailTree AI, a declarat: "Oricât am încerca să eficientizăm munca de a răspunde la e-mailuri prin împărţirea lor pe diferite categorii de importanţă, e-mailurile ne ocupă o parte semnificativă din activitate. Uneori, pot apărea erori şi uităm să răspundem unui e-mail important. EmailTree AI este o soluţie de hiper-automatizare care poate reduce timpul de răspuns, iar prezenţa în UiPath Marketplace ne onorează şi confirmă utilitatea produsului nostru".
EmailTree AI poate fi folosită într-o multitudine de limbi (cele bazate pe aflabetul latin) printre care română, engleză, germană. Soluţia este utilizată mai ales de platforme de comerţ electronic, furnizori de servicii de relaţii cu clienţii sau echipe de suport, se menţionează în comunicat.
Algoritmul parcurge e-mailurile (sau orice fel de solicitări sub formă de text), procesează informaţiile pentru a înţelege diferitele situaţii şi probleme semnalate şi pregăteşte sugestii optime si rapide de răspuns. Solicitările şi corespondenţa sunt clasificate în funcţie de tipurile de sarcini. Sugestiile de feedback sunt propuse automat, iar diferitele echipe (de relaţii cu clienţii şi de suport) le aleg pe cele potrivite. Fiecare acţiune şi răspuns dat clienţilor reprezintă o resursă prin care soluţia se perfecţionează folosind procesele de învăţare automată supravegheată şi nesupravegheată.
În general, toate tipurile de cereri de tip text pot fi tratate astfel încât aceleaşi automatizări se pot aplica indiferent de sursa acestora (SMS, Facebook, Whatsapp). Extensia pentru Chrome, disponibilă în Chrome Market Place de aproximativ două luni, permite astfel gestionarea de cereri de tip text indiferent de sursa lor, atât timp cât ele provin dintr-o pagină Chrome (Linkedin, Airbnb, Whastapp, Facebook).
UiPath Marketplace a fost lansat în 2018 ca răspuns la nevoia comunităţii UiPath de a crea un spaţiu de cunoaştere printr-un schimb deschis de componente RPA reutilizabile. Biblioteca include activităţi personalizate, conectori, modele de Machine Learning (ML), oferind soluţii concepute pentru a rezolva provocările de business din mai multe domenii.