Emma Zeicescu se alătură Philip Morris România ca director de comunicare

J.P.
Comunicate de presă / 10 ianuarie 2022

Emma Zeicescu se alătură Philip Morris România ca director de comunicare

După o carieră de 21 de ani în media, Emma Zeicescu se alătură Philip Morris România ca director de comunicare. Din noua poziţie, Emma va contribui la comunicarea viziunii companiei de a înlocui ţigările cu produse fără fum care - deşi nu sunt lipsite de riscuri - sunt o alegere mai bună decât continuarea fumatului. Dragoş Bucurenci, care a condus echipa de comunicare începând din 2019, a preluat funcţia de director al departamentului afaceri externe, conform unui comunicat remis redacţiei.

"Suntem angajaţi pe deplin în misiunea noastră de a construi o Românie fără fum în care ţigările vor fi înlocuite cu produse alternative, care sunt o alegere mai bună pentru adulţii care altfel ar continua să fumeze. La nivel de companie, ne transformăm din temelii şi avem nevoie de oameni care să împărtăşească viziunea unui viitor fără fum şi care să comunice această transformare către societate în ansamblul ei. Experienţa şi calităţile Emmei Zeicescu îmi dau încredere că putem face paşi rapizi pe drumul către acest viitor, în beneficiul fumătorilor adulţi din România şi al sănătăţii publice în general." - Daniel Cuevas, Managing Director, Philip Morris România

Emma Zeicescu se alătură Philip Morris România după o carieră de mai bine de două decenii în televiziune, presă scrisă şi online . Este licenţiată în jurnalism şi s-a specializat în Breaking News şi Talk-Show. A colaborat cu Realitatea TV (2006-2016), Televiziunea Română (2016-2019) şi Gândul (2020-21). Este formator autorizat, consultant şi trainer în comunicare şi public speaking. Iubeşte comunicarea relevantă, activitatea de mentorat, creativitatea şi crede în puterea fiecărui om de a construi şi de a se reinventa.

"În decizia de a mă alătură companiei a contat enorm angajamentul ferm al Philip Morris International de a construi un viitor în care ţigările să fie înlocuite definitiv cu produse fără fum, care sunt o alegere mai bună decât continuarea fumatului. Din această perspectivă, îmi doresc să fiu parte dintr-o conversaţie onestă şi relevantă, una de care cu toţii avem nevoie. Am fost şi voi fi omul care mizează pe curaj, pe adevăr şi pe nevoia de schimbare a mentalităţilor anacronice. Atunci când Philip Morris România mi-a propus rolul de director de comunicare, am înţeles că ne aflăm împreună în faţa unei mari provocări. Un viitor fără fum înseamnă argumente ştiinţifice solide, care se adresează tuturor celor care cred că soluţiile vin din inovaţie şi din dialog deschis, fără prejudecăţi. Noi avem datoria să ducem conversaţia la următorul nivel!" - Emma Zeicescu, Director Communications, Philip Morris România

"Venirea Emmei în echipa Philip Morris este o veste extraordinară pentru viziunea îndrăzneaţă pe care Philip Morris o propune fumătorilor români. România a făcut paşi importanţi pe drumul către un viitor fără fum, dar noile produse inovative din tutun sunt încă puţin înţelese, iar ştiinţa din spatele lor este prea puţin cunoscută de publicul larg. Nu putem face această transformare de unii singuri, avem nevoie ca aceste produse, care sunt o alternativă mai bună pentru fumătorii adulţi, să fie înţelese de media, de autorităţi, de societatea civilă în ansamblul ei. Emma va juca un rol hotărâtor în această strategie şi sunt convins că împreună putem ajuta România să înţeleagă că un viitor fără fum este posibil." - Dragoş Bucurenci, Director External Affairs, Philip Morris România

România se află în centrul strategiei Philip Morris International (PMI) de a construi un viitor fără fum şi de a înlocui ţigările cu produse fără fum care - deşi nu sunt lipsite de riscuri - sunt o alegere mai bună decât continuarea fumatului. PMI a făcut investiţii semnificative în fabrica din Otopeni, de 500 de milioane de dolari, pentru transformarea acesteia dintr-o unitate de producţie pentru ţigări într-o fabrică de ultimă generaţie care produce consumabile pentru produsele fără fum dezvoltate de companie. În perioada 2022-2023, PMI va mai investi peste 100 de milioane de dolari şi va continua să dezvolte capacităţile de producţie pentru piaţa internă şi externă, cât şi pentru a avea un impact cât mai redus asupra mediului.

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
chocoland.ro
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

24 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9748
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7860
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3158
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0002
Gram de aur (XAU)Gram de aur402.6698

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb