Eurolife FFH îşi lărgeşte portofoliul de produse de asigurare disponibile 100% online, fidelă strategiei de a oferi clienţilor săi opţiuni simple, uşor de înţeles şi de accesat. Astfel, începând de astăzi, părinţii din România au la câteva click-uri distanţă prima asigurare all inclusive pentru copilul lor, un produs complet ce îmbină protecţia unei asigurări de viaţă, cu economisirea, cheltuielile medicale şi şomajul. Acesta este cel de-al treilea produs de asigurare disponibil end-to-end, două dintre acestea fiind lansate în acest an, transmite un comunicat de presă.
« La Eurolife FFH creăm noi generaţii de produse de asigurare, simplificate, uşor de înţeles şi de achiziţionat; fără proceduri complexe şi timpi de aşteptare, şi cu beneficii multiple pentru cei prevăzători, în acest caz părinţii. Specific, asigurarea PRIMA este rezultatul experienţei de peste 12 ani în asigurări, dar şi a nevoii cu care, şi noi în calitate de părinţi, ne-am confruntat. Aceste două componente îmbinate au conturat un produs all inclusive, făcut de părinţi pentru părinţi, care aduce acoperiri relevante, mai ales în contextul actual: asigurare de viaţă, economisire, acoperiri de sănătate şi pentru pierderea locului de muncă. Şi toate cu un singur scop: copilul să fie protejat orice s-ar întâmpla. Ca părinte, îmi doresc ca tot mai mulţi copii să aibă acces la asemenea planuri de protecţie care le pot schimba în bine viitorul. Şi stă doar în puterea noastră de părinţi să le oferim acea plasă de siguranţă de care au mereu nevoie», a declarat Anita Niţulescu, CEO Eurolife FFH Asigurări.