Farmec, producător român de cosmetice, investeşte 500.000 de euro în cercetare, design şi comunicare, pentru lansarea Gerovital Must Have, o gamă bazată pe ingrediente active în concentraţii mari şi pe tehnologie de ultimă generaţie, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Potrivit sursei citate, "Must be Gerovital" duce mai departe tradiţia cercetării Gerovital, prin formule clinice eficiente şi inovatoare, accesbile pentru îngrijirea acasă.
De la niacinamidă, la peptide, cafeină, vitamina C şi AHA, gama reuneşte ingrediente recunoscute pentru eficienţa lor dovedită şi experienţa consacrată a brandului Gerovital în produse de îngrijire. Gerovital Must Have conţine şase produse, dintre care patru seruri concentrate, în ambalaje practice, cu pipetă, pentru dozare optimă, precum şi două creme hidratante pentru ten.
"La baza cercetărilor noastre stau întotdeauna nevoile consumatorilor, pentru care ne dorim să dezvoltăm produse relevante, în concordanţă cu valorile noastre: inovaţie, onestitate, eficienţă dovedită. Brandul Gerovital a rămas de peste 50 de ani în topul preferinţelor românilor în special datorită cercetării riguroase din spate şi a forţei inovatoare - astfel, şi noua gamă Gerovital Must Have este puternic ancorată în ştiinţă şi tehnologie. Astăzi, mai mult ca oricând, oamenii se informează în detaliu despre produse şi procesele sau materiile din spatele lor, aşteaptă transparenţă şi asumare din partea unui brand. Astfel, şi în industria de cosmetice, este tot mai pregnant trendul produselor clean şi concentrate, cu ingrediente active, care să livreze rezultate concrete. Noile produse Must Have sunt ceea ce se poate numi - o esenţă tare într-un ambalaj minimalist şi practic", a declarat Tudor David, Director de Marketing al Farmec.