FAŢĂ DE ANUL ANTERIOR, Cifra de vânzări a "Eximtur" a crescut cu 14% în 2016

Andrei Stan
Companii #Turism / 30 ianuarie 2017

Cifra de vânzări a "Eximtur" a crescut cu 14% în 2016

Compania de călătorii "Eximtur", specializată în business travel, organizare de evenimente şi leisure travel, a înregistrat în 2016 vânzări de 47 de milioane de euro, în creştere cu 14% faţă anul precedent, potrivit unui comunicat de presă trimis Redacţiei.

Compania estimează pentru acest an o creştere a volumului de vânzări cu cel puţin 5%.

Divizia de business travel şi organizare de evenimente a "Eximtur" a crescut cu 16% în 2016, reprezentând 69% din totalul cifrei de vânzări.

Potrivit companiei, creşterea se datorează extinderii portofoliului de clienţi business cu 20% faţă de anul anterior, dar şi înmulţirii numărului de deplasări şi evenimente organizate pentru clienţii existenţi.

În 2016, "Eximtur" a deservit un număr de 236.000 de clienţi şi a plătit statului român taxe şi impozite în valoare de peste 1 milion de euro.

Ţara noastră este destinaţia preferată de companii pentru organizarea conferinţelor, a programelor de instruire sau motivare a angajaţilor, precizează comunicatul.

Preţul mediu plătit pentru un pachet de servicii care include cazare, masă, servicii de conferinţă şi entertainment este de 486 de lei/angajat. În cazul destinaţiilor din străinătate, serviciile de business travel la sol (cazări, rent-a-car, transferuri) au crescut cu 17,5%, cea mai solicitată destinaţie fiind Germania.

În ceea ce priveşte divizia leisure, peste 80.000 dintre companiei au petrecut anul trecut vacanţele în ţara noastră, în timp ce peste 35.000 au optat pentru concedii în străinătate. Destinaţiile din România au înregistrat o creştere a vânzărilor de 48% faţă de anul 2015. Zona cea mai solicitată a fost litoralul, care a generat prin creşterea de 33% un volum de vânzări de peste 9 milioane de euro, urmată de staţiunile balneare, montane şi Delta Dunării, care au înregistrat o creştere de peste 100%, cu un volum total de peste 3 milioane de euro vânzări.

Topul celor mai vândute destinaţii externe în 2016 include Grecia, Turcia, Bulgaria, Spania, programele de tip croazieră fiind şi ele căutate de turişti.

Lucia Nora Morariu, preşedintele "Eximtur", a declarat: "Turismul intern va creşte şi în 2017, mai ales dacă se vor acorda voucherele de vacanţă promise bugetarilor. Estimăm, de asemenea, că se vor relansa mult şi unele destinaţii externe. Spania, Grecia, Croaţia, Slovenia, Italia vor fi în top, va continua să crească numărul turiştilor care aleg croaziere, programe de vacanţă la munte, în Austria, Germania, destinaţii exotice sau destinaţii mai speciale, precum Islanda, Danemarca, Finlanda sau Rusia. Dacă totul se desfaşoară normal, şi Turcia, destinaţie pentru care au crescut solicitările în perioada de Early Booking în comparaţie cu perioada similară a anului trecut, are şanse să redevină principala destinaţie externă ca volum vânzări".

Volumul de vânzări pentru destinaţii externe al companiei a depăşit 11,5 milioane de euro, având o uşoară creştere faţă de anul precedent.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb