Publicaţia britanică "Financial Times" şi-a redus semnificativ pierderile anul trecut, datorită revenirii la profit în ultimul trimestru. Pierderile operaţionale consemnate în 2004 însumează 9 milioane de lire sterline (13 milioane de euro), faţă de cele 32 milioane de lire înregistrate în anul precedent.
În ultimii patru ani, "Financial Times" şi-a redus cu o treime costurile, respectiv cu 110 milioane de lire, situaţia sa financiară îmbunătăţindu-se şi pe seama consolidării pieţei publicităţii. Vînzările "Financial Times" au crescut cu 3% anul trecut, la 208 milioane de lire. Creşterea s-a simţit îndeosebi în Europa şi Asia, în vreme ce, în Statele Unite, veniturile din publicitatea cumpărată de companii au fost foarte slabe.
Totodată, site-ul web FT.com a avut 76.000 de abonaţi anul trecut, cu 2.000 mai mulţi decît în 2003, cînd creşterea numărului acestora a fost de 50%.
Grupul "Pearson", care editează "Financial Times" şi cărţile Penguin, şi-a majorat cu 60% profitul net în 2004, la 88 milioa-ne de lire sterline. Vînzările grupului au scăzut cu 3,2%, la 3,92 miliarde de lire.