Producătorul german de automobile Volkswagen (VOWG_p.DE) intenţionează să-şi reorganizeze marca de bază, care îi poartă numele, pentru a creşte eficienţa şi randamentele, conform Reuters.
Obiectivul principal al mărcii a fost o rentabilitate a vânzărilor de 6,5%, comparativ cu 3% atinsă în primul trimestru al acestui an, a spus el.
Planurile companiei implică economii de costuri şi au fost concepute pentru a creşte rezultatele anuale cu cel puţin 3 miliarde de euro. Acestea se referă la reducerea locurilor de muncă, deşi numărul total de angajaţi ar putea scădea.
Şefa consiliului muncitorilor, Daniela Cavallo, a declarat lui Handelsblatt că are cunoştinţă despre planuri.
"Rentabilitatea şi siguranţa locului de muncă sunt obiective la fel de importante şi comune", a spus ea pentru Handelsblatt, adăugând că consiliul muncitorilor nu va fi de acord cu reducerea salariilor sau a locurilor de muncă.
"Dar nu există planuri în această direcţie", a adăugat ea.
Detaliile reorganizării vor fi elaborate în săptămânile şi lunile următoare. El a mai spus că doreşte să crească sinergiile între mărci cu dezvoltarea şi producţia în comun, inclusiv prin utilizarea unor platforme comune în unele zone.