Henkel a continuat să performeze foarte bine şi în trimestrul II, în ciuda contextului dificil de pe pieţe, potrivit lui Kasper Rorsted, CEO Henkel.
Rorsted a mai afirmat: "Am generat o creştere profitabilă a tuturor diviziilor şi am marcat o îmbunătăţire semnificativă a EBIT margin. Rezultatele foarte bune din trimestrul doi reflectă orientarea noastră permanentă asupra obiectivelor strategice. Am făcut încă un pas extrem de important pentru atingerea obiectivelor pentru 2012".
Privind către întregul an fiscal 2012, Rorsted a mai adăugat: "Ne aşteptăm ca pieţele pe care activăm să rămână volatile iar incertitudinile să persiste şi în perioada următoare. În mod special, criza financiară din mai multe ţări va rămâne în continuare o provocare pentru noi. Prin urmare, vom continua să analizăm, să adaptăm şi să ne îmbunatatim procesele şi structurile."
Vânzările Henkel în trimestrul II 2012 au atins valoarea de 4.206 milioane euro, o creştere de 6,4% comparativ cu trimestrul II 2011. Organic, vânzările au crescut cu 4,0%, o creştere semnificativă faţă de perioada anterioară 2011.
Indicatorul ajustat return on sales (EBIT margin) a crescut semnificativ cu 1,5 puncte procentuale, de la 13,0% la 14,5%. Valoarea raportată return on sales a fost de 13,9%, faţă de 13,6% în trimestrul II 2011.