"Henkel România" a inaugurat al doilea showroom Ceresit pentru Profesionişti la Ploieşti. Compania a alocat, pentru amenajarea, dotarea şi punerea în aplicare a sistemelor de produse în showroom, 100 de mii de euro pentru acest an. "Prin showroom-urile Ceresit încercăm să acoperim principalele oraşe sau zone ale ţării unde construcţiile au avut o dezvoltare considerabilă şi unde dorim să promovăm produsele noastre, a declarat Iulian Mangalagiu, Business Unit manager Divizia Adezivi, "Henkel România".
Anul acesta "Henkel România" va investi peste 4 milioane de euro în dezvoltarea afacerii, şi va deschide, în a doua parte a acestui an, încă un showroom la Târgu Mureş. Showroom-ul Ceresit se adresează tuturor constructorilor, arhitecţilor şi meseriaşilor care doresc să se informeze asupra modului de folosire a sistemelor de produse Ceresit, Thomsit Ceretherm şi Moment şi să îşi aleagă materialele potrivite lucrărilor pe care le execută.
"Henkel România" a înregistrat în anul 2006 o cifră de afaceri de peste 100 milioane de euro (circa 370 milioane de lei), în creştere cu 34% faţă de anul precedent şi un profit (Ebit) de 13,5 milioane de euro.
În cadrul companiei Henkel CEE, "Henkel România" a ocupat poziţia a treia din 30 de ţări din punctul de vedere al ritmului de creştere în anul 2006, după Ucraina şi Bulgaria. Henkel Central Eastern Europe (Henkel CEE) a realizat în 2006 venituri totale de 1,88 miliarde de euro, în creştere cu 39,7% faţă de nivelul anului anterior. În 2007, Henkel CEE va investi în ţările din regiunea Europei Centrale şi de Est 160 milioane de euro.