Huawei a livrat în al doilea trimestru al anului 2020, mai multe smartphone-uri în întreaga lume decât oricare altă companie. Compania a livrat, în această perioadă, 55,8 milioane de dispozitive, cu 5% mai puţine faţă de rezultatele anuale înregistrate până în prezent, conform unui studiu Canalys, anunţă compania de telefonie mobilă printr-un comunicat de presă remis astăzi.
Acest rezultat remarcabil a generat numeroase remarci, atât în mass-media, cât şi în întreaga industrie.
Potrivit institutului de cercetare, în trimestrul al doilea al anului 2020, Huawei din regiunea CEE & Ţările Nordice a crescut cota de piaţă la 19,9%, comparativ cu 19,6% în primul trimestru al anului şi 19,5% în trimestrul al patrulea din 2019.
Investiţiile companiei în tehnologii inovatoare au jucat un rol important în atingerea acestor cifre. Compania îşi dezvoltă ecosistemul multidevice şi strategia Seamless AI life. Aceasta permite interconectarea şi partajarea capabilităţilor între toate dispozitivele din toate scenariile, inclusiv smartphone-uri. De altfel, Huawei continuă să inoveze cu servicii precum Huawei Mobile Service şi Huawei AppGallery, concepute pentru a le oferi utilizatorilor o experienţă personalizată şi superioară.
Conform une companii de cercetare, în iunie 2020, vânzările de smartphone-uri cu HMS au reprezentat 30% din rezultatele totale. Printre motivele care stau la baza acestei creşteri se numără popularitatea continuă a smartphone-urilor Huawei de top şi poziţia mai puternică a brandului pe piaţă.
Huawei se străduieşte să ofere soluţii inovatoare, atractive pentru orice utilizator. În ceea ce priveşte vânzările crescute de smartphone-uri cu HMS, existenţa Huawei AppGallery are o importanţă crucială. Această platformă oficială de distribuţie a aplicaţiilor oferă posibilităţi nelimitate pentru dispozitivele Huawei. AppGallery oferă 18 categorii de aplicaţii ce acoperă toate nevoile utilizatorilor, de la divertisment până la educaţie şi afaceri. Mai mult, Huawei oferă instrumentul de căutare Petal Search, alimentat de motorul de căutare Petal, acesta fiind unul dintre cele trei moduri prin care utilizatorii pot găsi şi descărca aplicaţii pe dispozitivele lor HMS.
Utilizatorii îşi doresc ca soluţiile tehnologice de astăzi nu doar să răspundă nevoilor lor, ci chiar să le anticipeze. Huawei depune toate eforturile pentru a satisface această cerere şi pentru a dezvolta produse şi servicii inovatoare de care să beneficieze utilizatorii finali şi care să revoluţioneze experienţa acestora.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 14.08.2020, 17:41)
Si se mai mira ca-i sanctioneaza trump.. pai merita, cum sa vinzi tu, o firma chinezeasca, mai multe telefoane decat Apple.. inseamna ca esti o firma a comunistilor, care trebuie distrusa spre bunastarea bunilor capitalisti americani!