IBM România a lansat, ieri, noi oferte incluse în pachetul Express Advantage, destinate susţinerii inovaţiei şi dezvoltării IMM-urilor. Sub umbrela "IBM Express Advantage" se regăsesc oferte de hardware, software, imprimante, soluţii şi servicii construite în urma analizei cerinţelor IMM-urilor, care au nevoie de infrastructuri IT performante. Pachetele oferă acces la produsele, serviciile şi soluţiile IBM, precum şi o bază completă de date a partenerilor companiei.
Un studiu recent comandat de IBM, pe un eşantion de 1.200 de IMM-uri din diverse industrii din toată lumea, a arătat că două treimi din acestea plănuiesc să facă cel puţin o schimbare în modelul lor de afaceri în următorii doi ani, ca să-şi consolideze competitivitatea şi să-şi intensifice procesul de extindere. La nivel mondial, companiile din segmentul IMM vizează pieţele şi segmentele de afaceri netradiţionale pentru extinderea companiilor.
Mihai Năstăsescu, SMB Accounts Manager al IBM România, a declarat: "Programul IBM Express Advantage stă la baza strategiei noastre special dezvoltate pentru a oferi IMM-urilor din toate domeniile de activitate un set de produse şi servicii specifice. Beneficiind şi de sprijinul reţelei noastre extinse de parteneri, putem oferi soluţii simple pentru rezolvarea unor probleme de afaceri dificile ale clienţilor noştri". Domnul Năstăsescu este de părere că flexibilitatea continuă, şi mai ales capacitatea rapidă de adaptare la schimbări este cheia unei afaceri bune, iar acest lucru nu se poate face fără o arhitectură IT competitivă.
Odată cu pachetele amintite, IBM a lansat şi servicii de finanţare pentru clienţi, care pot fi de leasing sau finanţare efectivă a unor produse. Noua campanie a companiei, numită "Tot ce înseamnă IBM, dar mai simplu!", lansată ieri, va fi urmată de o acţiune de Direct Mailing către 3.000 de IMM-uri selecţionate, şi care, în prealabil, au fost supuse unei campanii de teasing. Programul Express Advantage a fost lansat anul trecut, în America de Nord, fiind ulterior extins în alte 23 de ţări.