Locuinţele din sectoarele 6 şi 3 sunt cel mai des căutate de bucureştenii care vor să-şi cumpere un apartament, iar cartierul Drumul Taberei este lider în topul căutărilor, cu 17%, urmat de Titan, 10% şi Crângaşi, 5,5%, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
Reprezentanţii "Imobiliarium" transmit: "Studiul a fost făcut cu ocazia lansării primei expoziţii de locuinţe tehnologizate, Imobiliarium, din 5-7 mai, şi a luat în calcul căutările din luna martie, înregistrate pe portalul de imobiliare Storia.ro, lansat de OLX, partener principal Imobiliarium".
În ceea ce priveşte criteriile de cumpărare, cei mai mulţi bucureşteni iau în considerare în primul rând numărul de camere, peste 72% dintre cumpărătorii de case şi apartamente fiind interesaţi de acest aspect. În proporţie de 59%, viitorii locatari consideră preţul ca fiind al doilea cel mai important factor de luat în calcul la achiziţia unei locuinţe. Pe locul 3 în topul celor mai importante criterii de achiziţie se află suprafaţa utilă (14 %), potrivit sursei citate.
În studiul companiei se mai arată: "La nivel de sector, aproape un sfert dintre căutările de pe www.storia.ro în luna martie au vizat locuinţele din sectorul 3 al Capitalei, adică 24%. Topul celor mai căutate sectoare din Bucureşti continuă cu sectorul 6, cu 20% din totalul căutarilor înregistrate, urmat de sectorul 4, cu 19% dintre căutari şi sectorul 1 (17%). Cele mai puţine căutari au vizat sectoarele 5 şi 2, fiecare înregistrând un procent de până în 10%".
Studiul a fost făcut cu ocazia lansării primei expoziţii de locuinţe tehnologizată, Imobiliarium, care va avea loc în primul weekend al lunii viitoare, 5-7 mai, la Băneasa Shopping City.
Adrian Stănescu, project manager Imobiliarium, a decclarat: "Expoziţia reuneşte peste 60 dintre cele mai importante ansambluri rezidenţiale din ţară. Imobiliarium introduce realitatea virtuală ca standard, fiecare expozant având ochelari VR, astfel că vizitatorul are posibilitatea să experimenteze spaţiul locuinţelor din oferte. Vizitatorii se înregistrază online, iar pe baza opţiunilor introduse de ei, li se creează oferte personalizate, astfel încât atunci când ajung la expoziţie, primesc un cod de acces pe brăţară, cu toate informaţiile relevante".
Imobiliarium are în ofertă peste 6.000 de case şi apartamente, dar şi castele, conace şi case de vacanţă pe litoral.