GEFCO România a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 42,3 milioane de euro, aproape de valoarea înregistrată în anul precedent, de 43,3 milioane de euro, informează un comunicat de presă.
Profitul net înregistrat în 2012 a fost de 1,96 milioane euro, reprezentând o rată de 4.64% din cifra de afaceri.
"Rezultatele înregistrate de GEFCO România în 2012 sunt satisfăcătoare, luând în considerare şi factorii externi care au impact în activitatea noastră. Am reuşit să ne dezvoltăm considerabil la nivel local prin continuarea colaborării cu clienţii existenţi şi câştigarea altor 28 de clienţi noi din diverse sectoare: auto, retail, industria maselor plastice şi a lemnului sau FMCG. A fost un an mixt, cu un început în forţă, urmat de o uşoară încetinire. Rezultatele noastre au fost influenţate şi de scăderea activităţii clienţilor Grupului GEFCO, în special în ceea ce priveşte comerţul cu euroopa de Vest", a declarat Christophe De Korver, Director general GEFCO România.
Cifra de afaceri a GEFCO România de anul trecut a fost influenţată de scăderile din segmentul clienţilor globali ai Grupului, incluzând Grupul PSA Peugeot-Citroen, şi de către alţi factori externi precum declinul vânzărilor de vehicule - vânzările autovehiculelor în ţara noastră au înregistrat în 2012 o scădere de 23,7% comparativ cu 2011, afectând importurile şi volumele produse de furnizorii auto, conform precizărilor din comunicat.