ÎN 2020: Sonae Sierra a redus costurile operaţionale de 15 milioane de euro, prin implementarea măsurilor de eco-eficienţă

G.B
Companii / 15 iunie 2021

Sonae Sierra a redus costurile operaţionale de 15 milioane de euro, prin implementarea măsurilor de eco-eficienţă

Într-un an marcat de o criză sanitară fără precedent, managementul sustenabil al Sonae Sierra a permis companiei să realizeze o reducere a costurilor operaţionale de 15 milioane de euro, demonstrând astfel valoarea adăugată creată prin implementarea măsurilor de gestionare a consumului de energie, apă şi a deşeurilor pentru toate activele sale, potrivit unui comunicat remis redacţiei.

De mai bine de două decenii, Sonae Sierra a integrat sustenabilitatea în strategia sa de business, ceea ce s-a tradus în gestionarea inteligentă şi eco-eficientă a resurselor naturale şi îmbunătăţirea condiţiilor de sănătate şi siguranţă.

Comparativ cu 2002, compania şi-a redus consumul de energie electrică cu 66% şi a crescut procentul de reciclare a deşeurilor cu 223%. Din 2003, Sonae Sierra a redus consumul de apă cu 32%, iar din 2005 a scăzut emisiile de CO2 cu 84%.

Anul 2020 a marcat o evoluţie în strategia de sustenabilitate a Sonae Sierra, care, din 2021, se concentrează pe două priorităţi cheie. Acestea acoperă:

Un mediu urban rezistent − Cu această prioritate strategică, compania urmăreşte să îndeplinească nevoile umane şi de business ale oraşelor viitorului, asigurându-le continuitatea, operaţiuni sustenabile şi clădiri rezistente, prin soluţii durabile şi criterii investiţionale responsabile.

Angajaţi în siguranţă, sănătoşi şi implicaţi - Obiectivul Sonae Sierra este să construiasă o echipă diversă, incluzivă şi motivată, garantând dezvoltarea abilităţilor şi productivităţii angajaţilor într-o cultură organizaţională sigură, sănătoasă şi atrăgătoare.

Elsa Monteiro, Director Sustenabilitate în cadrul Sonae Sierra, explică:

"Strategia de sustenabilitate a companiei a evoluat. În centrul strategiei noastre de business rămâne sustenabilitatea, inclusiv obiectivul de a dezvolta soluţii care să creeze valoare adăugată pentru companie, mediu şi societate, dar aceasta se extinde, punând accentul pe spaţiul urban la un nivel mai larg, nu în mod specific pe segmentul imobiliar. Pe de altă parte, strategia de sustenabilitate se extinde şi în raport cu obiectivul pentru angajaţii noştri, transformând egalitatea de gen şi retenţia personalului în priorităţi, pe lângă măsurile deja implementate pentru siguranţa, sănătatea şi motivarea angajaţilor. Compania urmăreşte, de asemenea, să informeze angajaţii, clienţii, partenerii şi alte părţi interesate cu privire la necesitatea de a ne uni forţele în faţa provocărilor schimbărilor climatice, cu scopul de a atinge neutralitatea emisiilor de carbon până în 2040, anticipând astfel obiectivul Comisiei Europene cu 10 ani".

În 2020, Sonae Sierra a fost una dintre cele 155 de companii multinaţionale care au semnat declaraţia "Recovery Better", promovată de iniţiativa Science Based Targets, Pactul Global al Naţiunilor Unite şi Coaliţia We Mean Business, cu scopul de a îndemna guvernele din întreaga lume să integreze acţiunile climatice în planurile lor de redresare economică în urma pandemiei de COVID-19.

În acelaşi an, soluţiile propuse de Sonae Sierra pentru a gestiona pandemia de COVID-19 au primit recunoaştere în cadrul International Business Awards. Tot anul trecut, Sonae Sierra a obţinut de la auditorul Lloyd's Register un atestat care demonstrează că sistemul de management al mediului, siguranţei şi sănătăţii certificat ISO 14001 şi 45001, implementat în centrele comerciale administrate de companie, minimizează riscul transmiterii virusului.

În completarea acestor iniţiative, în 2020 Sonae Sierra a promovat mai multe acţiuni interne pentru a-şi spori contribuţia la protejarea planetei, făcând angajaţii să conştientizeze importanţa sustenabilităţii. Compania a participat la evenimentul "Pentru un viitor sustenabil" organizat de Grupul Sonae, care a urmărit să împărtăşească angajaţilor modul în care compania dezvoltă soluţii pentru a răspunde provocărilor sociale şi de mediu actuale, precum şi obiectivele sale de reducere a utilizării plasticului. A promovat, de asemenea, campania "Stop Climate Change", pentru a sensibiliza angajaţii şi părţile interesate cu privire la schimbările climatice şi impactul acestora, pe lângă importanţa aportului individual la schimbări colective şi din ce în ce mai urgente.

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
chocoland.ro
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

27 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9765
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7768
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3054
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9853
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.3538

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb