ÎN ACEST AN Vânzările Tohani România au crescut cu peste 20%

G.U.
Companii / 8 decembrie 2021

Virgil Mândru, CEO şi proprietar Tohani România

Virgil Mândru, CEO şi proprietar Tohani România

Tohani România a înregistrat în acest an o creştere a vânzărilor de peste 20% comparativ cu 2020, vinurile în ediţie limitată fiind cele mai căutate, conform unui comunicat remis redacţiei.

"Comportamentul de achiziţie vine în completarea datelor unui sondaj recent al Tohani România, care a arătat că românii devin tot mai interesaţi de povestea vinului, de istoria şi farmecul podgoriei de unde provine. Astfel, 70% dintre respondenţi au precizat că au vizitat cel puţin o cramă, iar 45% că achiziţionează vin de la cramă. De altfel, tendinţa este confirmată şi de creşterea înregistrată de Tohani România în vânzările directe. După triplarea acestora, în 2020 faţă de 2019, pe fondul pandemiei şi a unui comportament orientat spre achiziţii online, în 2021 a continuat trendul ascendent, creşterea faţă de anul precedent fiind de peste 20%", se precizează în comunicat.

Potrivit sursei citate, vinurile în ediţie limitată sunt printre cele mai căutate vinuri pe magazinul propriu al Tohani România. Astfel, în topul preferinţelor se numără Apogeum Fetească Neagră, care anul acesta a obţinut a 15-a medalie internaţională, Siel şi Moşia de la Tohani

''2021 a consolidat eforturile noastre de a ne apropia de consumatori, odată cu deschiderea spaţiilor de cazare ce completează Conacul Apogeum. Chiar şi într-o perioadă marcată de precauţie şi chiar restricţii, interesul românilor pentru turism viticol experienţial este într-o continuă creştere, iar acest lucru s-a reflectat în rezervările făcute. Un lucru care ne bucură este faptul că toţi cei care ne-au trecut pragul au dorit să exindă experienţa de la Tohani cu degustări complexe, inclusiv degustări verticale, cu acelaşi soi, în special Fetească Neagră, din ani diferiţi. Ei devin astfel cunoscători în profunzime ai tuturor etichetelor noastre. Mai mult, peste 80% dintre ei au revenit pe shop-ul nostru şi a făcut achiziţii de vin şi după vizita la noi'', a precizat Virgil Mândru, CEO şi proprietar Tohani România.

Vânzările reflectă şi strategia Tohani România de a crea vinuri pentru fiecare categorie de consumatori. Astfel, Siel este un vin de creaţie ce se adresează consumatorului tânăr, de 25-35 de ani, care experimentează şi testează gusturi şi combinaţii noi, dispus să investească în calitate. Wine Chocolate este tot un vin de creaţie, cu arome fine şi de ciocolată, preferat de clientul care doreşte ca vinul să creeze o experienţă unică. Este un vin ales atât de femei, cât şi de bărbaţi, majoritatea cu vârsta cuprinsă între 25 şi 40 de ani. În aceeaşi notă se înscrie şi Flori de Gheaţă, un vin de desert, preferat pentru brunch-uri şi întâlniri intime, de clienţi în majoritate femei, cu vârsta 30-45 de ani.

Moşia de la Tohani este preferat de clientul ce rămâne fidel gustului clasic, ce preferă aromele familiare şi profunde ale soiurilor româneşti de tradiţie, cum sunt Fetească Neagră şi Fetească Albă. În aceeaşi categorie se înscrie şi Princiar, care are ca particularitate adresabilitatea spre un public matur, în căutarea unei experienţe complete, care se lasă sedus în primul rând de povestea din spatele etichetei.

''Indiferent de etichetă, 2021 a fost anul în care ne-am dorit să surprindem. De exemplu, Siel alb este un cupaj unic, de 7 soiuri. În cazul etichetelor cu tradiţie, cum este Moşia de la Tohani, am adus un suflu nou lansând o nouă sticlă, cu un design contemporan. Investiţiile realizate în ultimii ani ne-au ajutat să oferim clienţilor un vin de o calitate din ce în ce mai ridicată, fapt confirmat de premiile primite la nivel internaţional. Anul acesta nu face excepţie'', a mai precizat Virgil Mândru.

Pentru finalul de an, Tohani România mizează pe atingerea pragului marcat în 2020, de 1 milion de sticle de Fetească Neagră vândute. Vânzările de vin roşu cresc în perioada noiembrie - decembrie, în special în contextul cadourilor şi meselor festive, unde Feteasca Neagră este un soi din ce în ce mai apreciat, datorită caracterului local şi notelor inconfundabile.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb