Herbalife Nutrition a raportat vânzări nete în al doilea trimestru al anului 2021 de 1,6 miliarde de dolari, o creştere de 15% comparativ cu al doilea trimestru din 2020. Acesta a fost cel mai mare rezultat privind vânzările nete înregistrate într-un trimestru din istoria companiei şi reflectă strategia de creştere a acesteia şi evoluţia cererii de produse Herbalife Nutrition, conform unui comunicat remis redacţiei.
"Am avut o creştere de două cifre a vânzărilor nete pentru cel de-al patrulea trimestru consecutiv", a declarat John Agwunobi, Preşedinte şi CEO al Herbalife Nutrition. "Toate cele trei categorii principale de produse au înregistrat o creştere de două cifre, acestea incluzând categoria energie, sport şi fitness, care a crescut cu 45% faţă de anul anterior".
Cererea pentru întreaga gamă de produse de nutriţie ale Herbalife Nutrition a contribuit la o creştere de două cifre în peste 50 dintre pieţele companiei. La această creştere de 45% la categoria energie, sport şi fitness se adaugă şi categoria de nutriţie personalizată, ce include vitamine şi suplimente, care a înregistrat o creştere de 19%, în vreme ce categoria principală de produse pentru controlul greutăţii a crescut cu 12% în acest trimestru.
Cinci dintre cele şase regiuni în care este prezentă compania au înregistrat creşteri ale vânzărilor nete, patru dintre ele având o creştere de peste 20%. În America de Nord, vânzările nete au crescut cu 7% comparativ cu al doilea trimestru din 2020. Regiunea Asia Pacific a raportat un nou trimestru de creştere semnificativă, de 38% faţă de anul anterior, fiind condusă de India care a crescut cu 93% în acest trimestru faţă de T2 din 2020. Această evoluţie este o dovadă a eforturilor distribuitorilor pe măsură ce contextul pandemic continuă să afecteze regiunea Asia Pacific.
Mai mult, venitul net raportat pentru acest trimestru de 144 milioane de dolari a crescut cu 25% comparativ cu al doilea trimestru al anului 2020. Compania a raportat un venit net anual de 292 milioane de dolari.
"Indicatorul EBITDA ajustat pentru cel de-al doilea trimestru, în valoare de 262 milioane de dolari, a fost un record pentru cel de-al doilea trimestru consecutiv, rezultând într-un nivel EBITDA ajustat de peste 500 milioane de dolari în prima jumătate a anului", a declarat Alex Amezquita, Chief Financial Officer, Herbalife Nutrition.
Herbalife Nutrition a observat un interes sporit pentru acest tip de afacere din partea tinerilor. Aproape două treimi dintre noii distribuitori şi clienţii privilegiaţi care s-au alăturat Herbalife Nutrition în al doilea trimestru au fost milenialii sau generaţia Z.
Estimările revizuite ale companiei pentru întregul an 2021 vizează o creştere a vânzărilor nete care se situează în intervalul 8,5% până la 12,5%, cu micşorarea punctului median cu 150 de puncte de bază comparativ cu estimările anterioare ale anului 2021. Compania a actualizat şi estimările privind EPS diluat ajustat3 pentru întregul an 2021, în intervalul 4,70 dolari - 5,10 dolari, crescând punctul median cu 0,05 dolari faţă de estimările anterioare pentru anul 2021. Agwunobi a adăugat: "Iniţiem estimările pentru întregul an 2021 pentru EBITDA ajustat3 în intervalul 875 milioane dolari - 935 milioane dolari, ceea ce subliniază profitabilitatea continuă a companiei şi fundamentează generarea fluxului de lichidităţi a activităţii noastre."