Orange România a anunţat, astăzi, că a înregistrat un avans de 1,8% al afacerilor în ultimul trimestru din 2018, până la 292 milioane euro, în condiţiile în care numărul clienţilor a avansat.
La 31 decembrie 2018, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10,762 milioane clienţi, în creştere cu 1,3% comparativ cu finalul lui 2017. Cifra de afaceri totală, pentru 2018, este de 1,125 miliarde de euro, iar creşterea a fost susţinută, în principal, de evoluţia pozitivă a serviciilor fix-mobil şi a consumului de date mobile.
"Serviciile fixe au continuat evoluţia pozitivă din trimestrele anterioare. Astfel, la finalul lunii decembrie, serviciul de televiziune prin cablu şi satelit, Orange Home TV, număra peste 503.000 clienţi, în creştere cu 27% faţă de T4 2017, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 287.000 de clienţi, în creştere cu 53% faţă de aceeaşi perioadă din 2017", se arată în comunicat, conform News.ro.
În 2018, Orange a continuat investiţiile în infrastructură, oferind acces la conectivitate 4G pentru încă 800.000 de locuitori din peste 1700 de localităţi nou acoperite. Totodată, în 2018 Orange şi-a extins prezenţa 4G+ în peste 3000 de noi localităţi şi în 80 de oraşe.
"La finalul anului 2018, reţeaua 4G Orange acoperea 96.9% din populaţia ţării şi 100% din cea urbană. Apetitul clienţilor pentru date mobile a generat o creştere a consumului de 70% în T4 2018 comparativ cu T4 2017, o tendinţă ce este susţinută prin investiţii constante în extinderea reţelei şi în menţinerea calităţii serviciilor", se arată în comunicat.
În luna noiembrie 2018, Orange a lansat prima reţea naţională LTE-M (Long Term Evolution for Machines), cu acoperire în peste 3.000 de localităţi. Această tehnologie este dedicată proiectelor IoT (Internet of Things), prin intermediul ei urmând să fie conectate milioane de dispozitive.
În noiembrie 2018, Orange Money a semnat un parteneriat strategic cu Visa care deschide calea către furnizarea de soluţii financiare digitale inovatoare în România. Ca urmare a dezvoltărilor aduse serviciului Orange Money, numărul de utilizatori a înregistrat o creştere de 59% în T4 2018 comparativ cu T4 2017, ajungând la peste 129.000 de clienţi la 31 decembrie 2018.
"2018 a fost un an plin de provocări, în care, însă, am continuat să oferim clienţilor noştri servicii care răspund nevoilor acestora, la o calitate de top. Serviciile convergente au fost prioritatea noastră, motiv pentru care am creat pachete dedicate familiei, care acoperă nevoile de conectivitate şi divertisment ale tuturor membrilor acesteia. În 2019, ne menţinem angajamentul de a continua să inovăm şi să investim în infrastructură, în dezvoltarea economiei - prin sprijinirea eforturilor de creştere ale startup-urilor şi companiilor mari deopotrivă - şi în generaţiile viitoare, prin programe de educaţie digitală", a declarat directorul general al Orange România, Liudmila Climoc.