Kaspersky lansează o versiune Premium a SubsCrab - o aplicaţie mobilă care îi ajută pe utilizatori să-şi urmărească abonamentele şi să-şi controleze termenele de plată. SubsCrab face ca întregul proces de urmărire a abonamentelor să fie transparent şi rentabil pentru utilizatori, conform unui comunicat de presă al companiei.
Potrivit sursei citate, SubsCrab este o aplicaţie multiplatformă, disponibilă pe iOS şi Android, care acoperă peste 4.000 de servicii de abonament şi 11.000 de planuri tarifare.
Modelul de abonament este un instrument convenabil şi transparent pentru monetizarea serviciilor digitale, care a devenit foarte popular în ultimii ani. Potrivit raportului de căutare de business "Subscription E-Commerce Global Market Report", piaţa globală e-commerce cu abonament a crescut de la 119,4 miliarde de dolari SUA în 2022 la 196,35 miliarde de dolari SUA în 2023, pentru o rată de creştere anuală compusă (CAGR) de 64,4 %. Mai mult, sondajul "Digital media trends" al Deloitte a arătat că 20% din populaţia lumii are mai mult de 10 abonamente plătite per persoană, însumând peste 100 de dolari SUA pe lună.
În comunicatul companiei se mai precizează că: "SubsCrab a fost dezvoltat în cadrul Kaspersky Product Studio - divizia de business a companiei responsabilă de dezvoltarea şi validarea de noi parteneriate şi produse inovatoare. SubsCrab este o aplicaţie multiplatformă, disponibilă atât pe iOS, cât şi pe Android. Conţine un catalog mare de abonamente disponibile, inclusiv peste 4.000 de servicii bazate pe abonament şi 11.000 de planuri tarifare. Şi - spre deosebire de alte aplicaţii de urmărire a abonamentelor - SubsCrab nu are nicio limitare în ceea ce priveşte numărul de abonamente pe care utilizatorii le pot adăuga."