Potrivit Kuma România, unul dintre producătorii locali de lavoare, blaturi şi mobilier pentru băi şi bucătării sub brandurile Kuma şi Nordline, 80% din totalul comenzilor pe plan local sunt reprezentate de lavoare şi blaturi efectuate la comandă, arată un comunicat transmis redacţiei.
Însă Kuma precizează că aproximativ 25% din vânzările companiei româno-daneze sunt realizate pe piaţa locală.
Pe de altă parte, în ceea ce priveşte comenzile pentru export, doar 60% din livrările Kuma România sunt axate pe produse speciale, în contextul în care cea mai mare pondere a vânzărilor din 2014 a fost reprezentată de exporturi. Astfel, 78% dintre acestea au fost generate din ţări precum Danemarca, Norvegia , Suedia, Olanda, Franţa şi Ungaria.
Kuma România este o companie româno-daneză lansată pe piaţa locală în 1998, fiind specializată pe producerea de lavoare de băi pentru proiecte rezidenţiale, comerciale, de birouri şi de utilitate publică, blaturi de bucătării în suprafaţă continuă cu chiuveta, glafuri de ferestre şi balcoane, mese de bar/restaurant, recepţii pentru hoteluri, concepte SPA şi mobilier modular marca Nordline pentru băi şi bucătării.