Evenimentul sportiv care face audienţe uriaşe peste Ocean şi este considerat mai degrabă o ciudăţenie în Europa, Super Bowl - finala campionatului american de fotbal, are asigurată partea muzicală.
Maroon 5, rapperul Travis Scott şi fostul membru al grupului Outkast, Big Boi, vor cânta în finala Super Bowl care va avea loc în Atlanta, pe 3 februarie, potrivit Variety. Anunţul oficial a venit după luni de controverse privind acest concert. Cele mai multe critici au fost din cauză că meciul are loc în Atlanta, capitala muzicii afro-americane din Statele Unite, dar în mare parte şi din cauza felului în care a fost tratat Colin Kaepernick, fost quaterback timp de şase sezoane la San Francisco 49ers. Acesta a devenit cunoscut în SUA după ce a îngenuncheat, în 2016, în timpul intonării imnului naţional, pentru a manifesta împotriva rasismului şi a brutalităţii poliţiei faţă de comunitatea de culoare din SUA. Cazul a provocat mânia preşedintelui Donald Trump, a fanilor şi a ligii profesioniste de fotbal american (NFL). Donald Trump a considerat gestul lui Kaepernick lipsit de respect faţă de drapel şi patrie. Gestul lui Colin Kaepernick a fost imitat apoi de mai mulţi jucători din NFL.
Jucătorul a devenit persona non grata pe teren şi nu şi-a mai găsit echipă după expirarea contractului său cu San Francisco la începutul anului 2017. Jay-Z, Meek Mill şi reverendul Al Sharpton s-au aflat printre personalităţile care ar fi criticat sau încercat să-l convingă pe Scott Travis să refuze participarea la show. Competiţia NFL va avea loc pe stadionul Mercedes-Benz din Atlanta. Pentru artiştii invitaţi această ocazie este o adevărată "trambulină" în ceea ce priveşte vânzarea de discuri, show-ul de la gala Super Bowl a fost asigurat în trecut de mari celebrităţi din industria muzicală, precum Michael Jackson, Sting, Paul McCartney, The Rolling Stones, Bruce Springsteen, The Who, Madonna, Beyonce, Lady Gaga.
Vânzarea de publicitate în timpul acestui eveniment stârneşte de asemenea un enorm interes. Marile companii au plătit anul trecut 5.000.000 dolari pentru 30 de secunde de publicitate în timpul Super Bowl-ului. Sumele plătite pentru reclame au tot crescut în ultimul deceniu, ajungându-se la cifre colosale. Dacă în 2014 minutul de publicitate în timpul Super Bowl costa 8.000.000 de dolari, în 2015 acesta a ajuns la 9.200.000 de dolari, iar în 2016 s-a vândut cu 9.600.000 de dolari. Pentru a vedea de unde s-a plecat, trebuie spus că la prima ediţie a Super Bowl (1967) un minut de publicitate a costat 84.000 de dolari. La un astfel de meci sunt peste 60 de minute de reclamă la TV. Creşteri semnificative se înregistrează şi în privinţa audienţelor TV, dacă în 2009 meciul a fost urmărit în SUA de 98.000.0000 de telespectatori, în 2010 au fost 106.500.000, în 2012 s-a ajuns la 111.000.000, iar în 2014 s-a înregistrat un nou record de 130.000.000, acesta fiind palierul actual. Venituri consistente aduc şi spectatorii care asistă la meci din interiorul arenei. Conform estimărilor, cheltuielile fanilor care asistă pe stadion la finala NFL (bilete de intrare, cazare, suveniruri, alimente, băuturi) ajung la aproximativ 200.000.000 dolari. Super Bowl rămâne cel mai profitabil eveniment sportiv disputat într-o singură zi.