Mokka, primul furnizor de servicii Buy Now, Pay Later (BNPL/ Cumperi acum, plăteşti mai târziu) din România este acum disponibil pentru clienţii ESD, companie cu 15 ani de experienţă pe piaţă, care dezvoltă trei linii de business: service autorizat pentru producători de tehnologie, retail online şi B2B display.
Doar cu telefonul şi cartea de identitate, clienţii care vor să cumpere produse din magazinul online ESD sau au nevoie de diagnosticare şi service pentru electronice şi electrocasnice - mici sau mari - şi pentru aparatură audio/video, pot folosi plata în rate Mokka. În magazinul online şi în reţeaua de service-uri ESD, clienţii au de acum înainte opţiunea să acceseze Mokka şi să achite contravaloarea produselor şi serviciilor într-un număr de rate cât mai convenabil, personalizat, în termen de 1, 3, 6 sau 12 luni.
"Suntem încântaţi să anunţăm parteneriatul dintre Mokka şi ESD. Acest parteneriat marchează un pas important în eforturile noastre de a oferi soluţii financiare inovatoare şi accesibile clienţilor noştri. Împreună vom aduce un plus de valoare prin servicii adaptate nevoilor actuale ale pieţei, consolidând astfel angajamentul nostru de a sprijini clientul", spune Ciprian Bunda, CEO ESD.
"Prin parteneriatul cu ESD, ne îmbogăţim portofoliul cu o companie importantă din zona furnizorilor de tehnologie şi produse electronice de top. Ne bucurăm că putem oferi vizitatorilor magazinului online şi service-ului ESD o soluţie financiară flexibilă şi uşor de accesat precum Mokka, o alternativă de plată care vine în întâmpinarea necesităţii lor de microcreditare", spune Alexandru Balaci, CEO Mokka România.
Pe lângă faptul că este o soluţie rapidă pentru finanţarea achiziţiilor, Mokka aduce avantajul personalizării ratelor în forme convenabile pentru cumpărători. Utilizatorii pot schimba data scadentă în funcţie de interesele personale şi adapta graficul de rambursare în funcţie de bugetul personal.
Totodată, Mokka poate fi utilizată de retaileri şi furnizorii de servicii ca un instrument eficient de creştere a vânzărilor, dar şi de promovare a produselor din categoria premium.
"BNPL este din ce în ce mai prezent în peisajul retailului românesc şi putem observa cum remodelează obiceiurile de cumpărare ale consumatorilor. Totodată, are un impact semnificativ în decizia de achiziţie aşa încât tot mai mulţi comercianţi îl integrează în strategia de dezvoltare a magazinelor fizice sau online", mai spune Alexandru Balaci.