Între 2010 şi 2020, Nestle a investit peste 320 milioane de euro în proiecte de susţinere a producţiei sustenabile de cafea, a distribuit 235 milioane de arbori de cafea în întreaga lume şi a ajutat peste 900.000 de fermieri să cultive şi să producă mai multă cafea de calitate superioară, conform unui comunicat de presă remis de Conan.
De asemenea, compania a fost implicată în dezvoltarea a 15 noi variante de arbori de cafea (10 variante de Arabica şi 5 variante de Robusta). Compania a implicat în acest proces 230 de agronomi parteneri.
În 2020, 75% din cafeaua folosită în producţia NESCAFÉ a fost obţinută în mod sustenabil, depăşind astfel obiectivul asumat în 2010, de 70%. În comparaţie cu 2019, compania raportează o creştere de 10% în ceea ce priveşte materia primă obţinută sustenabil.
Prin intermediul NESCAFÉ Plan, Nestle le oferă fermierilor acces la resurse educative, cu ajutorul cărora aceştia învaţă cum să-şi diversifice veniturile prin creşterea altor culturi, pe lângă arborii de cafea.
Compania şi-a adus aportul în îmbunătăţirea unor condiţii economice din patru ţări producătoare de cafea (Mexic, Coasta de Fildeş, Honduras şi Vietnam).
De la implementarea NESCAFÉ Plan în 2010 şi până acum, în raport cu fabricarea fiecărei tone de produs, compania a înregistrat o reducere de 46% la nivelul emisiilor de carbon (cu 11% peste obiectivul setat în 2010) şi o reducere de 53% a consumului de apă (cu 18% peste obiectivul setat în 2010). Diminuarea consumului de apă a fost posibilă datorită cantităţilor reduse utilizate în fabrici şi în procesul de irigare al culturilor de cafea.
Atana Skalko, BEO Beverages South East Market: "Acum, când sărbătorim cei 10 ani de reuşite ai NESCAFÉ Plan, dorim să acordăm recunoaştere partenerilor noştri, de la fermierii care cultivă şi culeg boabele de cafea atent selecţionate, centrele de cercetare-dezvoltare care asigură reţelele potrivite pentru fiecare gust, specialiştii care ne oferă consultanţă pentru practicile agricole, consumatorii noştri care, prin alegerile lor, ne ajută să protejăm viitorului cafelei."
Începând cu această lună, reţetele neschimbate NESCAFÉ sunt disponibile într-un nou design: compania lansează etichete noi pentru întreaga linie de cafea solubilă din România.
Lansarea noilor etichete marchează şi începutul unei noi campanii NESCAFÉ- Momentul tău perfect de dimineaţă - care îşi propune să readucă în atenţia consumatorilor importanţa pe care o clipă de linişte o are în rutina zilnică, mai arată sursa citată.