Nestle Global a înregistrat o creştere organică de 8,5%

G.D.
Companii / 19 octombrie 2022

Nestle Global a înregistrat o creştere organică de 8,5%

Nestle anunţă rezultatele financiare pe primele nouă luni al anului 2022. Creşterea organică a ajuns la 8,5%, cu o creştere internă reală (RIG) de 1,0% şi pricing de 7,5%, conform unui comunicat remis redacţiei.

Mark Schneider, Nestle CEO, a comentat:" Am înregistrat o creştere organică puternică, pe măsură ce am continuat să ajustăm preţurile în mod responsabil pentru a reflecta inflaţia. Mediul economic provocator este o preocupare pentru mulţi oameni şi le afectează puterea de cumpărare. De aceea, ne propunem să menţinem produsele accesibile, luând în considerare în acelaşi timp interesele tuturor părţilor interesate. Creşterea noastră internă reală a rămas rezilientă, în ciuda unei baze ridicate de comparaţie şi a constrângerilor continue ale lanţului de aprovizionare, cu o elasticitate limitată a cererii. În acelaşi timp, continuăm să investim în iniţiative de cercetare, marketing şi sustenabilitate, după cum demonstrează lansarea recentă a Planului Nescafe 2030. Rămânem încrezători în puterea brandurilor noastre, în execuţia operaţională şi în dinamica categoriilor subiacente care ne poziţionează bine pentru creşterea viitoare".

Potrivit sursei citate, creşterea organică a fost de 7,1%, cu un pricing de 5.7%. RIG s-a menţinut la 1,5%, ca urmare a unei baze ridicate de comparaţie în 2021 şi a constrângerilor lanţului de aprovizionare. Schimburile valutare au avut un impact negativ asupra vânzărilor cu 7,5%, reflectând aprecierea francului elveţian faţă de euro. Vânzările raportate în Zona Europa au crescut cu 1,7%, la 14,0 miliarde CHF.

Într-un mediu economic dificil, Zona Europa a raportat o creştere organică de o singură cifră. Preţurile, dinamica continuă a canalelor externe şi inovarea au sprijinit creşterea economică. Zona a înregistrat creşteri ale cotei de piaţă la categoriile de cafea, nutriţie pentru sugari şi alimente pe bază de plante.

Pe categorii de produse, principalul motor de creştere a fost PURINA PetCare, alimentată de mărcile premium Gourmet, PURINA ONE şi PURINA Pro Plan. Vânzările Nestle Professional au crescut într-un ritm puternic de două cifre, condus de băuturi. Apa a înregistrat o creştere de două cifre, cu contribuţii puternice din partea brandurilor internaţionale şi locale. Vânzările de la categoria nutriţie pentru sugari au crescut într-un ritm de două cifre, pe baza impulsului puternic pentru produsele oligozaharidelor din laptele uman (HMOs). Categoria Dulciuri a raportat o creştere medie de o singură cifră, cu o cerere puternică pentru KitKat şi pentru ofertele sezoniere. În al treilea trimestru, KitKat V a fost lansat în 15 ţări europene. Cafeaua a înregistrat o creştere de o singură cifră, condusă de cafeaua solubilă NESCAFÉ şi a continuat evoluţiile puternice ale vânzărilor pentru Starbucks de către Nespresso. Divizia Culinary a raportat o scădere a vânzărilor, afectată de creşterea negativă înregistrată de pizza şi tăiţei. Produsele pe bază de plante GARDEN GOURMET au continuat să înregistreze o creştere puternică de două cifre, reflectând lansările de noi produse, subliniază sursa citată.

"Nestle România a terminat primele nouă luni ale anului cu o creştere de 11.1%, creştere susţinută de o evoluţie de două cifre pe 7 dintre cele 10 divizii ale noastre, printre care Nutriţie pentru copii, Hrană pentru animale de companie, Nespresso, Nestle Health Science şi Cafea. Aşteptările noastre sunt să continuăm cu o performanţă generală la fel de bună până la finele anului 2022. A fi solidari cu societatea şi nevoile actuale este important pentru noi, iar produsele donate de către Nestle România de la începutul anului depăşesc 600.000 CHF şi 90 de tone de alimente şi băuturi. Într-o perioadă caracterizată de schimbări frecvente, mă bucur să conduc o echipă unită, puternică, ambiţioasă, care a demonstrat flexibilitate şi adaptabilitate pentru a dezvolta în continuare un business care aduce zi de zi în casele românilor produsele atât de îndrăgite de întreaga familie. Prin toate proiectele pe care le derulăm ne reconfirmăm angajamentul de a îmbunătăţi calitatea vieţii şi de a contribui la bunăstarea societăţii în general", spune Silvia Sticlea, Country Manager Nestle România.

În trimestrul al treilea, în portofoliul Nestle a apărut brandul OptiXpress şi a lansat gama Nestle LITTLE STEPS 3, lapte pentru copiii de vârstă mică în ambalaj din carton proiectat pentru a fi reciclat şi cu linguriţă dozatoare confecţionată din cel puţin 95% plastic din trestie de zahăr, o resursă regenerabilă. Pe ambalajele de JOE Mini, JOE Zi Bună, JOE Dreams, JOE Original Bar şi JOE Noir Bar se pot regăsi deja simbolurile Rainforrest Alliance şi Cocoa Plan. Nestle comunică mesajul de 100% cacao din surse sustenabile pe 34% din portofoliul de Dulciuri.

"Ne aşteptăm la o creştere organică a vânzărilor în jurul valorii de 8%. Marja de profit operaţional va fi în jurul valorii de 17,0%. Preconizăm creşteri ale profitului pe acţiune în monedă constantă şi eficienţa capitalului", se menţionează în comunicat.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

14 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9761
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5124
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2344
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.7993
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.8318

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb