Nestle România şi-a anuntat intenţia de a începe demersurile pentru închiderea unităţii sale de producţie din Timişoara, până la finalul lunii mai 2019, unde produce napolitanele Joe (brand românesc), potrivit informaţiilor transmise pentru ZIARUL BURSA de reprezentanţii companiei.
Managerul Nestle pe România a declarat că decizia a fost luată din motive financiare şi de competitivitate. În prezent, în fabrica de la Timişoara, cumpărată de Nestle în anul 2000, lucrează 388 de angajaţi, iar alţi 30 lucrează în centrul de servicii financiare al companiei, însă aceştia nu vor fi afectaţi de această decizie.
"Închiderea unităţii de producţie din Timişoara este o decizie extrem de dificilă, luată după analize amănunţite şi după implementarea tuturor alternativelor. Pe plan local, Nestle îşi desfăşoară activitatea pe o piaţă care trece printr-o perioadă de schimbări rapide, caracterizată de noi tipare de consum şi deficit de muncă, într-un mediu competitiv. Analizăm toate opţiunile pentru a oferi sprijinul necesar colegilor noştri. Prioritatea noastră constă în atenuarea acestei schimbări în raport cu angajaţii noştri", a declarat pentru BURSA Leszek Wacirz, Country Manager Nestle România.
Fabrica din Timişoara a fost achiziţionată de Nestle în anul 2000 şi are o producţie anuală de peste 10.000 tone de dulciuri şi cafea. Pentru a se adapta la contextul în schimbare, Nestle a căutat o soluţie sustenabilă care să ofere flexibilitatea necesară în producţie pentru toate mărcile sale. Fabricarea produselor Nestle va continua în alte locaţii în încercarea de a simplifica procesele şi de a funcţiona mai eficient, astfel încât consumatorii să nu fie afectaţi, informează reprezentanţii Nestle.
Cele 30 de persoane angajate la Nestle Regional Cost Competence Centre din Timişoara - centrul de servicii financiare al Nestle - nu sunt afectate de această decizie şi îşi vor continua activitatea într-o nouă locaţie în centrul oraşului.
"Am iniţiat un amplu proces de consultare cu angajaţii şi cu sindicatul pentru a identifica cele mai bune soluţii prin care putem să ne susţinem oamenii în această perioadă. Explorăm toate căile posibile, de la asistenţă în găsirea de noi locuri de muncă sau în dobândirea abilităţilor necesare în procesul de reangajare şi până la organizarea unor târguri de locuri de muncă în incinta fabricii. Angajaţii care vor fi disponibilizaţi vor beneficia de salarii compensatorii în funcţie de vechimea lor în companie", a declarat pentru BURSA, Jackie Avery, Director Resurse Umane Nestle România.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 11.01.2019, 22:21)
multumim conduceri p.s.d. pentru efortul depus
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 12.01.2019, 09:28)
Brandul românesc Joe a fost folosit de către Nestle pentru niște catastrofe de napolitane.
Se ia un produs de calitate cu nume cunoscut în piață, scazi costurile, crești conținutul de chimicale, păstrezi numele, scad vânzările aproape de zero și apoi spui că pleci din cauza PSD:
Drum bun!