Compania "Coca-Cola" lansează în această vară în întreaga Europă "Coca-Cola Soundwave", cel mai amplu program de anul acesta, care va reuni tineri iubitori de muzică din diferite părţi ale continentului şi îi va încuraja să participe la descoperirea a noi genuri de muzică.
România este una din cele 18 ţări care participă la noul curent Coca-Cola. Prin alinierea la "Coca-Cola Soundwave", România intră în comunitatea europeană a tinerilor care iubesc muzica.
În România, programul Coca-Colaforia, lansat în 2002 cu concertul extraordinar al lui Enrique Eglesias, a pus bazele asocierii dintre muzică, Coca-Cola şi tineri, continuată şi în anii următori. În Belgia, Coca-Cola s-a asociat încă din anul 1994 cu festivalurile de muzică. În Italia, Coke Live - programul postului de muzică MTV - oferă tinerilor concerte live în aer liber. În Marea Britanie, Coca-Cola a lansat primul site englezesc de pe care se poate descărca legal muzică. Marii Britanii i-au urmat apoi Austria şi Elveţia.
Programul "Coca-Cola Soundwave" are la bază o strategie integrată care include o campanie publicitară pe toate mediile (TV, radio, print, internet), o campanie promoţională cu peste 4 milioane de premii, un portal de muzică, evenimente speciale constînd în concerte şi petreceri Coca-Cola Soundwave şi acţiuni de PR.
"Trăieşte vara în alt ritm" este mesajul acestei veri transmis de "Coca-Cola Soundwave" către tineri. Astfel, Coca-Cola le oferă tinerilor ocazia să trăiască o nouă experienţă, premiindu-i cu 50 de bilete pentru două persoane la unul dintre cele patru super-concerte Coca-Cola Soundwave din Franţa (10 premii), Spania (10 premii), Grecia (20 de premii) şi Turcia (10 premii). Ajunşi la destinaţie, cîştigătorii vor putea asculta live nume mari în muzică: Oasis, Nick Cave, The Cure, Garbage, Chemical Brothers etc.
Un instrument important al programului "Coca-Cola Soundwave" este portalul www.soundwave.ro, o noutate absolută pe piaţă, acesta fiind primul portal de muzică din România.