"Ogilvy" - o agenţie cu tradiţie care încurajează inovaţia

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #IT / 3 octombrie 2008

Încurajăm inovaţia. Schimbarea este în natura noastră ... a fost principiul lui David Ogilvy care pe 23 septembrie 1948 a fondat o agenţie devenită astăzi unul dintre grupurile-gigant de comunicare la nivel global. La aniversarea a 60 de ani de tradiţie în advertising, Ogilvy Group România aduce în prim plan actualitatea principiilor ogilvyene şi demonstrează forţa unei filosofii vizionare.

"David Ogilvy ne-a oferit fundamentul pe care agenţiile Ogilvy din toată lumea au construit organizaţii extrem de dinamice, care de la un an la altul îşi propun să fie mai bune decât în cel precedent", spune Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group România. "Cu această dorinţă şi cu o cultură de companie axată pe inovaţie, în ultimii ani România şi-a câştigat un loc aparte nu numai în industria de comunicare de la noi, ci şi în reţeaua globală Ogilvy".

Fiecare agenţie specializată din cadrul Ogilvy Group România ocupă o poziţie importantă pe segmentul său de piaţă. Având know-how, experienţă şi creativitate în fiecare dintre serviciile oferite, soluţia de comunicare integrată a grupului devine foarte competitivă.

"Deşi fiecare agenţie a grupului are o structură proprie şi o echipă specializată într-un anumit domeniu al comunicării, toate companiile grupului din România au o cultură de companie comună - sunt orientate către Big Brand Ideas şi presupun creativitate şi implicare profundă din partea fiecărui angajat Ogilvy" a adăugat Manuela Necula.

Cultura şi filosofia create de David Ogilvy in urma cu 60 de ani au transformat profund industria de advertising în lumea întreagă, dar sunt la fel de actuale şi astăzi. Punctele de vedere ale lui David cu privire la la importanţa brandurilor, cu privire la Big Ideas şi la respectul pentru consumatori sunt la fel de relevante în zilele noastre ca atunci când au fost exprimate.

Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. 55 de clienti, cu peste 110 de branduri, se regasesc in portofoliul Ogilvy Group, beneficiind de serviciile companiilor Ogilvy&Mather, OgilvyAction, OgilvyOne Worlwide, Ogilvy Public Relations Worldwide, care opereaza intr-un strans parteneriat cu cele doua companii de media MindShare Media si Mediaedge:cia.

Portofoliul de clienti cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvolta campanii de comunicare atat la nivel international, cat si local - BAT, Unilever, Kraft, COSMOTE/Germanos, IBM, Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, Nestle, precum si companii cu care grupul colaboreaza numai in Romania - Petrom, Heineken Romania, Carrefour, Friesland, Colgate-Palmolive, Diageo si multe alte companii cu renume.

Campaniile Ogilvy sunt recunoscute si rasplatite la festivalurile nationale si internationale care celebreaza excelenta in comunicare. Numai in ultima perioada, Ogilvy Group Romania a fost distinsa cu premii si nominalizari in competitii precum EFFIE, Ad"Or, London International Awards, Golden Drum, New York Festival/ The Global Awards, la Crystal Awards/Meribel, 1st IAA Responsibility Award Washington.

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
chocoland.ro
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

20 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7908
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3538
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9910
Gram de aur (XAU)Gram de aur401.4137

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb