Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool, brandul de bere italian super-premium din portofoliul Ursus Breweries, parte din Asahi Europe & International, a anunţat astăzi un parteneriat multianual cu Charles Leclerc. În calitate de ambasador global, primul pentru brandul Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool, Charles Leclerc va fi imaginea noii campanii "De la 0.0% la 100%", care sărbătoreşte gustul distinctiv al berii super-premium şi etosul brandului "trăieşte fiecare moment", conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Paolo Lanzarotti, Chief Executive Officer Asahi Europe & International a declarat: "Suntem incredibil de mândri să lansăm astăzi noul nostru parteneriat global cu Charles Leclerc. În calitate de pilot îndrăgit al echipei Scuderia Ferrari HP şi un simbol cultural al unui stil de viaţă relaxat, Charles este partenerul ideal pentru Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool şi suntem încântaţi să îi urăm bun venit în familia brandului nostru".
Campania "De la 0.0% la 100%", cu Charles Leclerc, va explora stilul de viaţă italian, un stil împărtăşit la nivel global şi care este sinonim cu ideea de a trăi fiecare moment cu entuziasm şi pasiune, aşa cum o fac italienii.
Elementul central al campaniei constă într-o serie de episoade, filmate la Lacul Como din Italia, care urmează să fie lansate în această vară. Aceasta va fi amplificată prin activităţi şi experienţe inedite pentru fanii şi iubitorii de bere din întreaga lume.
Pentru a lansa serialul şi a anunţa parteneriatul, Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool a prezentat astăzi un material video care îl prezintă pe Charles Leclerc ca noua imagine a brandului. Videoclipul reconstituie faimoasa săritură în apă a pilotului, "Hallelujah", care a devenit un simbol al victoriei sale şi al câştigării Marelui Premiu al Principatului Monaco din 2024. De data aceasta săritura reprezintă o ocazie de a sărbători cu un Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool rece, savurat în locul preferat de relaxare al lui Charles, Lacul Como din Italia.
Pentru Charles Leclerc, fiecare moment petrecut pe circuit este de la 0 la 300KM/h. Însă, în afara acestuia, când îşi doreşte să îşi reîncarce forţele, adoptă un stil de viaţă de la 0.0% la 100%. Secretul pentru a trăi acest stil a fost dezvăluit printr-o listă personalizată de recomandări, scrisă chiar de el.
Lista include cele mai bune sfaturi şi recomandări pentru a ajuta consumatorii să trăiasca fiecare moment la maximum şi să simtă pasiunea italiană, indiferent de locul în care aceştia se află. Este o celebrare a bucuriei din viaţa de zi cu zi şi a experienţelor de neratat pe care Charles le recomandă în România, Italia, Regatul Unit, Irlanda, SUA, Canada, Singapore şi Germania. Lista va fi dezvăluită pe parcursul verii prin intermediul paginilor de Instagram @peroninastroazzurro şi @peroniromania.
Charles Leclerc a declarat: "Parteneriatul meu cu Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool este ceva de care sunt foarte mândru. Este un brand pe care îl iubesc, iar motto-ul său, "Trăieşte fiecare moment", este cu adevărat relevant pentru modul în care abordez viaţa atât pe pistă, cât şi în afara ei. Ca pilot Ferrari şi monegasc, Italia ocupă, de asemenea, un loc foarte important în viaţa mea. Aştept cu nerăbdare să le arăt fanilor cum mă inspiră să mă bucur de fiecare moment şi să simt pasiunea italiană."
Parteneriatul are un rol cheie în a susţine ambiţia companiei mamă a brandului Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool, Asahi Europe & International, de a avea în portofoliu 20% produse fără alcool până în 2030 şi vine în întâmpinarea cererii în creştere a consumatorilor pentru băuturi fără alcool. Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool este realizat cu pasiune italiană, pentru a livra o bere proaspătă şi răcoritoare, cu 0.0% conţinut de alcool.