În luna noiembrie, Philip Morris România a dat startul campaniei Unsmoke Romania - un îndemn adresat fumătorilor, nefumătorilor, autorităţilor, presei şi tuturor celor care vor să contribuie la construirea unui viitor fără fum în România. Unsmoke Romania face parte din campania globală Unsmoke Your World desfăşurată de Philip Morris în mai multe ţări, arată un comunicat remis Redacţiei noastre.
Unsmoke Romania este prima campanie împotriva fumatului demarată în ţara noastră de o companie din industria tutunului.
Este un demers ce se adresează în egală măsură fumătorilor şi nefumătorilor cu scopul de a porni un dialog autentic despre opţiunile pe care fumătorii le au pentru a elimina fumul din vieţile lor şi ale celor dragi.
Branislav Bibic, Managing Director al Philip Morris România, a declarat: "La nivel global, Philip Morris mizează pe viziunea unui viitor fără fum. Vrem să înlocuim ţigările cu produse fără fum care prezintă risc redus pentru fumători faţă de continuarea fumatului. Însă pentru ca acest deziderat să devină realitate avem nevoie ca şi celelalte părţi, precum autorităţile de sănătate publică şi guvernele, să aibă aceeaşi direcţie ca şi noi.".
Dragoş Bucurenci, director de comunicare la Philip Morris România, a adăugat: "Unsmoke vine să întărească mesajul că cea mai bună opţiune pentru fumători este să renunţe complet la fumat, dar celor care nu renunţă vrem să le spunem că există alternative pe care le pot lua în considerare."
La ora actuală sunt aproximativ 1,1 miliarde de fumători la nivel global. În ciuda eforturilor semnificative ale guvernelor de reducere a ratei fumatului, estimările oficiale ale Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii arată că în 2025 numărul fumătorilor va fi în continuare de peste 1 miliard. Cea mai bună alegere pentru toţi fumătorii ar fi să renunţe complet la fumat. Cei care nu renunţă trebuie să ştie că există alternative care pot prezenta mai puţine riscuri decât continuarea fumatului, transmite comunicatul citat.
În ultimii ani au fost făcute progrese remarcabile susţinute de cercetare ştiinţifică, tehnologie şi inovaţie pentru a oferi alternative mai bune celor care altfel ar continua să fumeze. Accesul la informaţie este esenţial pentru a ajuta fumătorii să facă cea mai bună alegere pentru ei.