"Bayerische Motoren Werke" AG (BMW) din Germania, cel mai mare constructor mondial de autoturisme de lux, şi-a majorat câştigurile în trimestrul al doilea din 2006, ca urmare a sporirii vânzărilor modelelor Seria 3 sedan. Profitul net al companiei a totalizat 787 milioa-ne de euro (un miliard de dolari) sau 1,20 euro/acţiune în trimestrul al doilea din acest an, comparativ cu 670 milioane de euro sau 99 de cenţi/acţiune în aceeaşi perioadă din 2005. Vânzările companiei auto au crescut cu 8,7%, la 13,2 miliarde de euro.
Directorul executiv al BMW, Helmut Panke, care se va pensiona în această lună, anticipează profituri record pentru anul în curs, estimările sale bazându-se pe câştigul de 350 de milioane de euro rezultat din reducerea cotei deţinute la "Rolls-Royce" Plc din Marea Britanie. Amintim că BMW a devenit cel mai mare producător mondial de autoturisme de lux în 2005, când şi-a depăşit rivalul "Mercedes-Benz", care aparţine companiei germano-americane "DaimlerChrysler" AG. Anul trecut, BMW a lansat pe piaţă 11 modele noi.