"Cadbury Schweppes" Plc, cel mai mare producător mondial de dulciuri, raportează un declin de 65% al profitului său în 2007, faţă de 2006, an în care compania britanică a avut un câştig special din vânzarea diviziei europene de băuturi răcoritoare. Profitul net la companiei a fost de 405 milioane de lire sterline (790 milioane de dolari) ori 19,2 pence/acţiune în 2007, comparativ cu 1,17 miliarde de lire sau 55,9 pence/acţiune în 2006.
Profitul companiei a fost redus cu 200 de milioane de lire din cauza măsurilor menite să diminueze costurile diviziilor de dulciuri şi băuturi răcoritoare. Vânzările "Cadbury" au crescut cu 7,3%, la 7,97 miliarde de lire sterline.
"Cadbury Schweppes" a luat fiinţă în 1969, prin fuziunea dintre producătorul britanic de dulciuri "Cadbury Group" Ltd. şi cel de băuturi răcoritoare "Schweppes" Ltd. După ce va înstrăina şi divizia americană de băuturi răcoritoare, "Cadbury" va mai distribui sucurile Schweppes numai în Australia. Vânzarea este programată anul acesta.