Real Hypermarket a investit 27 milioane de euro pentru deschiderea celui de-al zecelea magazin al reţelei sale din România şi primul din Bucureşti care a presupus o investiţie de 27 milioane de euro ce include echipamente şi instalaţii, au declarat ieri reprezentanţii companiei.
"Intrarea pe piaţa din Bucureşti reprezintă pentru noi un pas important. Ne propunem în continuare o expansiune susţinută, ştiut fiind faptul că, până la sfârşitul anului viitor, dorim să avem operaţionale 21 hipermarketuri, din care patru în Bucureşti. Până în prezent suma totală investită în cele zece magazine este de peste 200 milioane de euro", a declarat directorul general Real Hypermarket România, Tjeerd Jegen.
Real Hypermarket, divizia de vânzări cu amănuntul a grupului german Metro, a intrat pe piaţa românească în 2006 şi operează în prezent zece magazine în ţară. Compania va mai deschide cinci magazine noi în România până la finele anului şi va continua procesul de extindere şi anul viitor, când vrea să mai deschidă încă şase magazine în ţară, dintre care trei în Capitală.