PENNY continuă planul accelerat de expansiune şi inaugurează un nou magazin în Focşani. Astfel, reţeaua PENNY ajunge la 352 de unităţi la nivel naţional, se arată într-un comunicat al PENNY, remis redacţiei.
Noul magazin PENNY dispune de şase case de marcat, din care două de tipul self-checkout, potrivit sursei citate. Magazinul este situat pe strada Bicaz, Nr. 2, Focşani, jud. Vrancea, se mai arată în comunicat. Are o suprafaţă de vânzare de 849.05 mp, iar parcarea dispune de 36 de locuri de parcare, dintre care trei sunt destinate persoanelor cu dizabilităţi, arată datele comunicatului.
Clienţii care vor vizita magazinul PENNY din Focşani se vor bucura de un design modern şi accesibil, menţionează sursa precizată. Acesta reflectă evoluţia strategică a retailerului PENNY în România şi pune accent pe crearea unei experienţe cât mai plăcute pentru clienţi şi pe dezvoltarea portofoliului de produse 3RO (produse cu ingredientul principal din România, procesate şi ambalate în ţară), transmite sursa citată.
Designul magazinelor PENNY. este primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienţi este îmbunătăţită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii conform preferintelor clienţilor români, dar şi datorită semnalizării mai vizibile a promoţiilor şi a categoriilor principale de alimente, informează compania. În plus, magazinele PENNY oferă soluţii simple, adaptate stilului de viaţă alert, precum produsele ready to eat, dar şi cele semipreparate, refrigerate sau congelate, se mai arată în comunicat.