RetuRO a lansat campania de informare "Hora Reciclării", referitoare la Sistemul Garanţie-Returnare în România

T.B.
Companii / 16 octombrie 2023

RetuRO a lansat campania de informare "Hora Reciclării", referitoare la Sistemul Garanţie-Returnare în România

RetuRO, compania care administrează Sistemul Garanţie-Returnare (SGR) a lansat o campanie media extinsă cu scopul de a informa cât mai bine consumatorii şi de a le explica importanţa şi beneficiile acestui program, se arată într-un comunicat al ReturRO, remis redacţiei.

Sistemul Garanţie-Returnare va fi lansat la data de 30 noiembrie 2023, iar campania de informare "Hora Reciclării" detaliază paşii pe care românii trebuie să-i urmeze în procesul de returnare al ambalajelor şi de recuperare a garanţiei, potrivit sursei citate.

Noua campanie de comunicare îşi propune nu doar să anunţe intrarea în vigoare a Sistemului Garanţie-Returnare şi să invite românii să adopte noile măsuri de reciclare, ci şi să educe publicul cu privire la rolul şi importanţa lor în asigurarea unui mediu mai curat şi mai verde. Ideea creativă din spatele campaniei susţine obiectivele de comunicare ale RetuRO, creând un sentiment puternic de colaborare şi participare activă în rândul românilor, se mai arată în comunicat.

Gemma Webb, CEO şi Preşedinte al Directoratului RetuRO, a declarat, conform sursei citate: "Cea mai valoroasă investiţie pe care o putem face fiecare dintre noi este aceea într-un viitor mai verde şi mai curat. Cu lansarea Sistemului Garanţie-Returnare, ne angajăm să construim o ţară în care ambalajele nu mai reprezintă o povară pentru mediul înconjurător, ci devin o oportunitate de a ne angaja în acţiuni cu adevărat benefice pentru planetă.

Fiecare pas pe care îl facem împreună, fiecare ambalaj returnat şi fiecare garanţie recuperată aduc o contribuţie semnificativă la protejarea mediului în care trăim. Suntem martorii unei transformări majore, iar fiecare dintre noi poate fi un agent al schimbării. Ştim că schimbarea necesită timp, răbdare şi înţelegere. De aceea, această campanie reprezintă doar începutul acestui proces educaţional. Pe măsură ce ambalajele pentru băuturi cu logo SGR vor ajunge progresiv pe rafturile a aproape 80.000 de comercianţi, în următoarele luni ale anului 2024, ne vom concentra pe creşterea conştientizării şi pe o înţelegere solidă a modului în care funcţionează Sistemul de Garanţie Returnare."

Mircea Fechet, Ministrul Mediului, Apelor şi Pădurilor, a completat, conform comunicatului: "Fiecare etapă în dezvoltarea Sistemului de Garanţie Returnare ne apropie tot mai mult de viitorul pe care ni-l dorim pentru România. Mai avem doar 45 de zile înainte ca această iniţiativă să devină o oportunitate concretă de efort colectiv şi de a aduce o schimbare semnificativă în modul în care gestionăm deşeurile şi protejăm mediul. Cu toate acestea, angajamentul nostru trebuie să fie pe termen lung. Suntem încrezători că, începând cu al treilea an de funcţionare, eficienţa sistemului va depăşi 95% şi vom contribui semnificativ la reducerea deşeurilor şi a impactului asupra mediului. Acesta este, probabil, cel mai mare şi cel mai important pas legat de gestionarea deşeurilor din România din ultimii 30 de ani. Credem că această iniţiativă ne va fi utilă, atât ca indivizi cât şi ca naţiune, mai mult decât ne putem imagina. Românii doresc să adopte Sistemul Garanţie-Returnare, să înţeleagă cum funcţionează şi cum să-l utilizeze. Reacţia societăţii civile este primul semnal pe care l-am primit şi care ne confirmă că facem un pas hotărât în direcţia corectă pentru România. Pentru români, acest sistem este foarte simplu, în esenţă. Fiecare cetăţean care contribuie prin returnarea unui ambalaj de băuturi joacă un rol vital în succesul acestei iniţiative. Acesta este un instrument important, un angajament asumat cu pasiune. Această iniţiativă nu reprezintă doar o politică, ci este un proiect din suflet. Este o viziune pentru un viitor mai verde şi mai curat, şi suntem cu toţii chemaţi să ne implicăm. Dincolo de Sistemul Garanţie-Returnare, mi-aş dori ca fiecare român să înţeleagă că nu plăteşte doar 50 de bani pentru un ambalaj simplu, ci că aceasta reprezintă, de fapt, garanţia unui viitor mai bun."

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9755
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7397
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3041
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0232
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.6495

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb