Compania de IT SCOP a înregistrat la sfârşitul lunii iunie 2007 o cifră de afaceri de peste 40 milioane de euro, în creştere cu 30% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. În primul semestru 2007, distribuţia produselor IT a avut cea mai importantă pondere, aproximativ 90% din cifra de afaceri totală a companiei.
Principalele branduri care au contribuit la realizarea acestei cifre au fost: Toshiba, HP, Fujitsu Siemens, Acer şi Microsoft.
Pentru segmentul de notebook-uri, compania deţine în continuare poziţia de leader în distribuţie, cu o cotă de peste 25% din piaţa totală. Creşteri semnificative au fost înregistrate şi în segmentul multimedia (foto video, PDA-uri, GPS-uri şi videoproiectoare), dar şi în zona aplicaţiilor software.
SCOP Computers a urmărit şi în acest prim semestru consolidarea distribuţiei de echipamente de reţea şi comunicaţii, încheind, în această perioadă, două noi parteneriate cu companiile Avaya şi Juniper Networks.
Până la sfârşitul anului 2007, compania îşi propune realizarea unei cifre de afaceri de peste 90 milioane de euro.
SCOP este una dintre principalele companii IT din România, având o tradiţie de peste 12 ani în acest domeniu. Cifra de afaceri totală obţinută în 2006 a fost de peste 70 milioane de EURO.
Începând cu anul 2007, SCOP are o nouă structură, fiind formată din trei companii distincte: SCOP Computers - distribuţie IT; Chara Software - soluţii software de business - ERP (Syntesio) şi CRM; Docentris - soluţii de procesare şi management al documentelor.
Grupul SCOP are în prezent 200 angajaţi, relaţii de parteneriate cu peste 30 de producători al căror renume internaţional este consacrat şi o reţea de distribuţie naţională formată din circa 1200 de parteneri.