"Serbările Timişoreana" au vizitat, în perioada 28 mai - 3 iulie, şase mari oraşe ale ţării, respectiv Timişoara, Iaşi, Buzău, Piteşti, Giurgiu şi Baia Mare. Timişoreana, prima bere românească, sărbătoreşte anul acesta 287 ani de tradiţie a berii, marcînd acest eveniment prin "Serbările Timişoreana".
Evenimentul a fost anunţat în fiecare oraş prin intermediul unei parade medievale, iar povestea primei beri româneşti a fost redată în spaţiul Timişoreana. Cargo, Iris, Zdob şi Zdub, Vama Veche, Voltaj, Dana, Simplu, Timpuri Noi, Taxi, Praf în Ochi, Spin, Impact, Hi-Q şi Andreea Bălan, ansambluri de muzică populară, jocuri şi concursuri au transformat "Serbările Timişoreana" într-un eveniment memorabil pentru cei prezenţi.
"Serbările Timişoreana" au numărat peste 650.000 de participanţi, 17 zile de sărbătoare, 37 de zile de caravană, peste 150 de persoane implicate în organizare, peste 50 de tipuri de materiale promoţionale, peste 2.000 de hectolitri de bere consumaţi, 6.500 km parcurşi.
Campania "Serbările Timişoreana" a fost derulată cu sprijinul agenţiilor de publicitate Mercury Promotions pentru activităţile de BTL şi PR şi Lowe Worldwide pe componenta ATL.
Timişoreana este prima bere produsă în România, prima fabrică fiind atestată încă de la 1 ianuarie 1718. Anul acesta "Serbările Timişoreana" ne-au dus în secolul XVIII, cînd românii au băut pentru prima oară bere Timişoreana.
Ursus Breweries, membră a SABMiller plc., deţine în acest moment patru fabrici de bere, cu o capacitate totală de 3 milioane hectolitri şi aproximativ 1.300 de angajaţi. Ursus Breweries îşi desfăşoară activitatea în oraşele Cluj-Napoca, Buzău, Timişoara şi Braşov şi deţine o cotă estimativă de piaţă de 24%. Mărcile "Ursus Breweries" sînt Ursus, Timişoreana, Ciucaş, Peroni şi Pilsner Urquell.
SABMiller plc. este unul dintre cei mai importanţi trei producători de bere din lume, cu un volum de 137,8 milioane hectolitri înregistrat în perioada 1 aprilie 2003 - 31 martie 2004. Compania este prezentă în peste 40 de ţări de pe patru continente, dispune de un portofoliu de mărci solid şi ocupă o poziţie de vîrf în multe dintre ţările unde sînt amplasate fabricile sale de bere.