25% din businessul Snagov Club, resort format din hotel de 5 stele, centru spa, piscină exterioară, restaurante şi centre de evenimente, este generată de evenimente corporate, segment în care numărul de proiecte şi cererea au ajuns în anul 2023 peste nivelul de dinainte de pandemie, conform unui comunicat de presă al companiei.
Un sfert din evenimentele corporate Snagov Club sunt cele organizate cu ocazia sărbătorilor de iarnă, team-building-uri şi petreceri de Crăciun. În ultimii peste 15 ani, Snagov Club a organizat anual în total peste 1500 de evenimente private şi corporate.
Industria ospitalităţii şi-a revenit în anul 2023 la nivelul înregistrat înainte de pandemie, potrivit Snagov Club, deşi în prezent se simte o scădere la nivelul pieţei în anumite segmente (restaurantele a la carte, spre exemplu, în contextul creşterii preţurilor).
"Vedem o efervescenţă în piaţa de evenimente în contextul în care nivelul de socializare a revenit anul acesta la ritmul înregistrat în 2019. Companiile s-au întors la obiceiul de a organiza evenimente, gale de premiere de final de an şi lansări de proiecte ori produse. Principala linie de dezvoltare şi de creştere pentru Snagov Club în 2023 a fost consolidarea poziţiei în piaţă şi atragerea de oaspeţi noi în special prin conştientizarea tot mai clară că suntem un spaţiu foarte aproape de centrul oraşului Bucureşti", a declarat Marius Sucală, General Manager Snagov Club.
Astfel, segmentele care au crescut cel mai mult pentru Snagov Club în 2023 sunt cel al evenimentelor corporate şi al turismului leisure, care şi-au continuat trendul de dezvoltare "îngheţat" în perioada de pandemie.
La nivel strategic, Snagov Club îşi propune să crească sectorul de evenimente corporate şi lansează în mod constant facilităţi noi destinate clienţilor interesaţi de aceste servicii, după ce în peste 15 ani a găzduit mai mult de 1000 evenimente corporate şi 750 de evenimente private. Industriile pharma şi IT&C şi companiile care au centre regionale de servicii în Bucureşti sunt cele care au dat tonul revenirii din piaţa evenimentelor corporate. Companiile organizează mai multe şedinţe şi conferinţe interne sau cu partenerii.
"În general, suntem percepuţi ca o locaţie estivală, însă în ultimii ani, oaspeţii fideli şi cei care ne-au descoperit din anul 2013 şi-au dat seama că avem servicii disponibile şi pe timpul sezonului rece şi că ne aflăm aproape de activităţile de business din oraş", spune Marius Sucală.
Pe zona evenimentelor corporate, principala tipologie de clienţi este reprezentată de companiile care vor să facă o petrecere sau întâlnire de sfârşit de an cu toţi angajaţii.
În al doilea rând, sunt companiile care organizează o întâlnire de final de an doar cu o parte dintre angajaţi (top şi middle management sau angajaţi de la sediul central, spre exemplu).
Apoi, sunt companiile care organizează petreceri şi evenimente de socializare (gale sau conferinţe) care reunesc angajaţii şi antreprenorii dintr-un domeniu pentru un eveniment anual, scopul principal fiind socializarea şi sprijinirea industriei respective.