Startup-ul românesc Frisbo, platforma de smart e-fulfillment, anunţă că îşi extinde operaţiunile în cinci noi ţări: Republica Moldova şi Bulgaria - unde recent au început activitatea, şi Spania, Italia şi Belgia, care se află în proces de integrare a depozitelor. Pentru 2021, compania are în plan extinderea reţelei logistice în Germania (ţară deservită în acest moment din Polonia), Franţa şi Olanda, conform unui comunicat trimis redacţiei.
În prezent, în reţeaua Frisbo sunt active 15 centre logistice din România, Republica Moldova, Ungaria, Slovacia, Bulgaria şi Polonia, care deservesc 9 ţări în sistem de livrare a doua zi: România, Bulgaria, Ungaria, Republica Moldova, Polonia, Slovacia, Cehia, Austria şi Germania. La începutul anului 2021, lista ţărilor cu livrare next day va ajunge la 13, adăugându-se Belgia, Italia, Spania şi Portugalia.
Anul acesta, Frisbo a înregistrat în medie o creştere anuală de peste 95% pe pieţele din România, Ungaria, Slovacia şi Polonia, ţările în care startup-ul opera şi în 2019. În 2020, operaţiunile externe au reprezentat o pondere de 15% din totalul business-ului.
Bogdan Colceriu, fondator Frisbo: "Anul acesta ne-am concentrat pe consolidarea poziţiei noastre în piaţa locală şi extinderea operaţiunilor Frisbo în Centrul şi Estul Europei, proces care va continua şi în 2021. În contextul pandemiei şi al faptului că cei mai mulţi dintre consumatori se orientează către cumpărături online, serviciile noastre au devenit tot mai căutate şi nu mai reprezintă o soluţie exotică. Vom continua extinderea Frisbo către pieţele din vest, observând un apetit tot mai mare al magazinelor online din portofoliu pentru acestea."
Printre clienţii din portofoliul Frisbo se numără companii precum Bitdefender, Aosom, Nala, Sanovita, foodpanda, Meli Melo sau Intercars.