Stefanini România, subsidiară locală a Stefanini, unul dintre principalii jucători globali în externalizarea de servicii IT, a anunţat că intenţionează să recruteze încă 50 de persoane pentru centrul din Sibiu, prin intermediul unui comunicat emis redacţiei.
Potrivit estimărilor companiei, subsidiara din ţara noastră va număra 250 de angajaţi până la sfârşitul anului. Stefanini a angajat anul acesta circa 65 de persoane în centrul din Sibiu, în special pentru funcţia de Helpdesk Technician - vorbitori de germană, spaniolă, italiană şi franceză, iar în paralel, compania a desfăşurat procese de recrutare internă, care au oferit angajaţilor oportunitatea de a fi promovaţi în funcţiile de Senior Helpdesk Technician, Trainer, Case Team Assistant, Team Leader, Incident Controller, Quality Specialist, Account Liaison, Project Coordinator.
"În perioada următoare căutăm noi colegi pe funcţia de Helpdesk Technician, cunoscători ai limbilor germană, spaniolă, italiană, franceză, iar intern vom mediatiza roluri precum Project Coordinators, Incident Controller, Quality Specialist, Trainer, Project Trainer", a declarat Oana Calcan, Recruitment Coordinator, Stefanini România.
Cu toate că Stefanini este o companie de externalizare a serviciilor IT, majoritatea angajaţilor din Sibiu sunt absolvenţi de profil uman (Limbi Străine, Relaţii Internationale, Relaţii Publice), dar aceştia au manifestat interes pentru a-şi dezvolta cariera în IT, ceea ce demonstrează că acest domeniu poate fi unul accesibil, mai ales în condiţiile în care Stefanini derulează constant training-uri interne.
Procesul de recrutare în Sibiu se desfăşoară ceva mai rapid decât în Bucureşti, potrivit oficialilor Stefanini. Astfel, una din trei persoane contactate de recrutorii companiei prin intermediul platformelor de profil se prezintă la interviu, iar rata de succes după interviu este de peste 60%.
Clienţii pentru care Stefanini livrează proiecte din Sibiu activează în domenii foarte diverse, de la auto sau farma, la confecţii şi consultanţă, compania având experienţă îndelungată pe piaţa de outsourcing. "În total, sunt peste 15 clienţi cu prezenţă globală pentru care avem echipe dedicate şi cu care am întărit relaţiile de colaborare. În ultimii ani, centrul Stefanini din Sibiu a devenit tot mai atractiv, ceea ce a dus la dezvoltarea pe plan local - atât din perspectiva de business, cât şi din punct de vedere al înmulţirii şi diversificării oportunităţilor de creştere profesională pentru angajaţii companiei", a adăugat Monica Marin, HR Specialist, Stefanini România.
Stefanini este o companie braziliană ce beneficiază de 27 de ani de experienţă în livrarea de servicii IT la nivel mondial. Specializată în diverse industrii, compania oferă expertiză IT clienţilor din domenii precum servicii financiare, telecom, asigurări sau sectorul public.
Recunoscută la nivel mondial, Stefanini se numără printre cele mai mari 100 de companii de IT din lume (BBC News) şi a fost poziţionată pe locul al patrulea într-un top al companiilor cu cel mai mare grad de internaţionalizare, realizat de Fundaţia Dom Cabral din Brazilia.