Începând din luna aprilie 2007, Grupul ORKLA măreşte cu 35 milioane de lei capitalul social al companiei ORKLA Foods România.
Grupul a luat decizia de a face această infuzie de capital pentru a susţine proiectele planificate să se desfăşoare în România pe termen scurt şi mediu.
Prioritare sunt investiţiile în cele cinci platforme de producţie (Craiova, Bucureşti, Covasna, Iaşi şi Târgovişte), în special în modernizarea fabricilor şi echipamentelor, precum şi în creşterea capacităţilor de producţie la categoriile în care consumul şi, implicit, vânzările au înregistrat creşteri semnificative în ultimii trei ani: ketchup, sosuri, pate şi conserve de carne.
Orkla Foods România este o companie cu capital integral norvegian, înfiinţată în mai 2002, în urma achiziţiei Topway Food. Ea face parte din Grupul Orkla, una dintre cele mai mari companii cotate la bursa din Norvegia, activând în domeniile bunurilor de consum de marcă, chimiei, materialelor speciale (ex. energie solară) şi investiţiilor financiare. Venituri din operare în 2006: peste 7 miliarde euro.
Orkla Foods, divizia de produse alimentare a Grupului Orkla, deţine unităţi de producţie în 14 ţări.