STUDIU ACCENTURE SONG LIFE TRENDS:  Cele cinci tendinţe care vor influenţa business-ul în anul 2023

G.D.
Miscellanea / 12 ianuarie 2023

Cele cinci tendinţe care vor influenţa business-ul în anul 2023

Companiile şi liderii lor trebuie să se pregătească pentru schimbări în ceea ce priveşte modelele de afaceri din cauza modificării comportamentului clienţilor, care găsesc o valoare din ce în ce mai mare în noile tehnologii emergente, conform raportului Accenture Life Trends 2023, informează un comunicat remis redacţiei.

Potrivit sursei citate, după mai mulţi ani de instabilitate continuă la nivel mondial, oamenii au acum acces mai mare la tehnologiile emergente - inclusiv Inteligenţa Artificială (AI), web3 şi Tokenizare - ceea ce va duce la dezvoltarea următoarei generaţii de creativitate, comunitate şi confidenţialitate a datelor. Bazându-se pe experienţa de 15 ani a Fjord Trends, raportul - intitulat acum Accenture Life Trends 2023 - identifică cinci macro tendinţe globale ale comportamentului uman care vor modela afacerile, cultura şi societatea anul acesta.

De la a învăţa să trăim în permacriză (o perioadă prelungită de instabilitate şi insecuritate), la a căuta din ce în ce mai mult să ne integrăm în comunităţi online, la a pierde beneficiile intangibile ale muncii şi la a folosi tehnologii emergente, cum ar fi inteligenţa artificială, pentru a accelera creativitatea, rutina vieţii de zi cu zi a fost puternic modificată. Această schimbare va împinge companiile şi liderii să activeze în medii radical diferite, mai arată raportul.

"Momentele dificile îi fac pe oameni să se întrebe cât control au de fapt asupra propriei vieţi. Pe măsură ce inevitabil se adaptează, deciziile luate pentru a prelua din nou controlul vor afecta brandurile şi organizaţiile cu care interacţionează", a declarat Mark Curtis, lider global, Thought Leadership, Metaverse şi Sustenabilitate, Accenture Song. "Această nouă dinamică a puterii va crea oportunităţi pentru companii de a dezvolta modalităţi moderne de a se implica şi de a construi relaţii cu clienţii."

Previziunile anuale au fost realizate cu ajutorul informaţiilor obţinute prin consultarea reţelei globale de designeri, creativi, tehnologi, sociologi şi antropologi de la Accenture Song şi includ următoarele tendinţe şi acţiuni de care companiile trebuie să ţină cont în 2023:

1.Ne aflăm într-o permacriză, dar ne vom adapta - Lumea trece de la o catastrofă globală la alta. Dar, aşa cum umanitatea a făcut-o de milenii, oamenii se adaptează la instabilitate prin alternarea între patru reacţii: luptă, evadare, concentrare şi blocare, care vor afecta ceea ce oamenii cumpără şi modul în care privesc brandurile şi angajatorii lor - iar companiile trebuie să fie pregătite.

2.Care este viitorul în materie de loialitate - Într-o lume instabilă, oamenii caută locuri în care simt că aparţin. Drept urmare, brandurile moderne vor fi construite mai întâi ca nişte comunităţi, remodelând loialitatea şi participarea la brand. De exemplu, majoritatea participanţilor la focus-grupurile de cercetare ale Accenture au încercat noi hobby-uri sau s-au alăturat unor noi comunităţi în ultimele şase până la nouă luni. Tehnologia emergentă conduce în mare măsură cele trei direcţii care să permită acest model.

a.Comunităţi de apartenenţă: pe platforme precum Reddit, Discord şi Twitch.

b.Token-gating: acces exclusiv rezervat doar pentru "deţinătorii de token-uri".

c.Obiecte de colecţie: artă digitale, autografe, cărţi de schimb şi altele.

3.Importanţa lucrurilor intangibile - În timp ce dezbaterea continuă în jurul întoarcerii la birou, un lucru este clar: pentru mulţi oameni nu este încă o variantă. Toată lumea a resimţit pierderea beneficiilor intangibile de la birou, cum ar fi întâlnirile ocazionale şi consilierea constantă şi apropiată a noilor angajaţi. Acum, consecinţele acestei pierderi devin clare. Fără implicarea în persoană, companiile pot pierde la capitolele de mentorat, inovare, cultură şi incluziune. Este timpul ca liderii să se întoarcă la masa de lucru pentru a elabora un plan logic, reciproc avantajos.

4.Inteligenţa Artificială devine partenerul de creativitate al oamenilor - Inteligenţa Artificială se află acum în mâinile utilizatorilor obişnuiţi şi reprezintă un nou instrument pentru procesul creativ. Dintr-o dată, reţelele neuronale au fost puse la dispoziţie pe scară largă pentru a genera limbaj, imagini şi muzică cu foarte puţin efort sau pricepere. De asemenea, evoluţiile din cadrul AI ajung pe piaţă cu o viteză uimitoare. La scară largă, aceasta este o descoperire incredibilă pentru creativitate. Companiile trebuie să se gândească la modul în care vor ieşi în evidenţă în marea de conţinut generat de AI şi la modul în care vor folosi AI pentru a spori viteza şi originalitatea inovaţiei.

5.Portofelele digitale ar putea pune capăt crizei identităţii digitale - Utilizarea datelor cu caracter personal ar fi trebuit să se transforme de mult timp. Transparenţa şi încrederea în experienţele online ale brandurilor se diminuează rapid în mod egal. Dar controlul asupra datelor ar putea reveni în curând la utilizator. Portofelele digitale care conţin token-uri (reprezentând metode de plată, acte de identitate, carduri de fidelitate şi multe altele) vor permite oamenilor să decidă cât de multe date împărtăşesc cu organizaţiile - şi chiar să le vândă acestora. Aceasta este o veste excelentă pentru branduri: datele pe care oamenii le cedează vor fi chiar mai valoroase decât informaţiile de la terţi care nu mai sunt colectate într-o lume fără cookie-uri.

"Schimbările la nivel de control duc, în cele din urmă, la schimbări de putere, iar aceste schimbări aparent mici - dar profunde - în comportamentul uman vor modifica dinamica puterii între oameni şi organizaţii", a declarat David Droga, CEO şi Creative Chairman, Accenture Song. "În rolurile de lideri, lucrători, clienţi, consumatori şi creatori, oamenii caută modalităţi de a recâştiga controlul. Rezultatele vor arăta diferit - o nouă imagine a progresului - faţă de ceea ce am văzut până acum, datorită schimbărilor de atitudine şi maturizării tehnologiei", se menţionează în comunicat.

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9755
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7397
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3041
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0232
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.6495

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb