Intenţia românilor de a achiziţiona autoturisme în perioada următoare a scăzut cu 12%, se precizează într-un comunicat de presă conform studiului realizat de Auto.ro cu sprijinul Daedalus Millward Brown.
"S-a diminuat atât intenţia de cumpărare a maşinilor rulate cu 10%, cât şi intenţia de cumpărare a maşinilor noi cu 2%, se arată în comunicat.
Studiul menţionează că principala opţiune de achiziţie a unei maşini noi în perioada următoare este Dacia pentru 16.5% dintre respondenţi, în timp ce Volkswagen ocupă locul al doilea cu 13.4%, urmată de Opel cu 9.6%.
"Dacă ne raportăm la intenţia de achiziţie a unei maşini rulate, Volkswagen se află în topul preferinţelor de cumpărare cu 21.6%, 14% aleg Opel iar pe locul al treilea se situează marca BMW cu 10.8%", se mai arată în comunicat.
"Colaborarea dintre Auto.ro şi Daedalus Millward Brown are ca scop analiza pieţei auto româneşti în mediul online. Utilizând metodologia de cercetare CAWI, Daedalus Millward Brown a susţinut culegerea datelor, analiza acestora, precum şi o parte din prezentarea analizei de piaţă pe baza chestionarelor completate de vizitatorii site-ului Auto.ro", a precizat Laurenţiu Serghie, partener al firmei Daedalus Millward Brown.