Telekom România a lansat astăzi, în parteneriat cu Oracle, aplicaţia "Where's My Technician", un serviciu ce informează cu privire la locaţia tehnicienilor şi implicit durata de aşteptare până la finalizarea reparaţiei. Oficialii companiei au afirmat astăzi, în cadrul unei conferinţe de presă, că scopul aplicaţiei este "de a crea un nou punct de referinţă în experienţa clienţilor".
"Clienţii Telekom Romania care aşteaptă vizita unui tehnician de teren vor putea vedea, în aplicaţia de management a contului MyAccount locaţia acestuia în timp real, cu ora estimată a sosirii şi alte detalii relevante. Astfel, întreaga experienţă a clienţilor ajunge la un nou nivel de referinţă prin introducerea unei transparenţe fără precedent în acest domeniu de servicii", potrivit reprezentanţilor companiei.
Andrei Popovici, Director Executiv Vânzări Locale şi Operaţiuni în cadrul Telekom Romania, a afirmat: "Este un mare pas înainte, atât din punct de vedere tehnologic, cât şi cultural, demonstrând avansul pe care Telekom Romania îl are faţă de restul pieţei de telecomunicaţii, dar şi capacitatea companiei de a inova şi implementa servicii noi pentru clienţii săi. Aşa cum vedeţi localizarea unui taxi în timp ce îl aşteptaţi, în acelaşi mod orice client Telekom Romania va putea urmări acum traseul pe care îl are un tehnician, precum şi ora estimată a sosirii la locul intervenţiei".
Potrivit companiei, prin intermediul acestui serviciu, clienţii au posibilitatea de a vedea unde se află tehnicianul, pentru a evita astfel pierderea determinată de timpul cu aşteptarea, iar Telekom poate aloca de fiecare dată, în mod optim, persoana potrivită pentru serviciul de teren, folosind cel mai rapid motor de planificare optimizată disponibil. În plus, compania poate monitoriza cât de eficient ajung la şi de la programările planificate, păstrând în acelaşi timp clientul informat despre progres până la sosirea la faţa locului.
Serviciul este dezvoltat în parteneriat cu Oracle. Oracle Field Service Cloud este o soluţie de comunicaţii pentru clienţi şi servicii de teren bazate pe cloud. Aceasta colectează date de pe teren şi învaţă în timp real să prezică exact evenimentele viitoare, reducând costurile organizaţionale şi sporind eficienţa.
"Aşteptările schimbătoare ale clienţilor au forţat organizaţiile - mari şi mici - să regândească modelele tradiţionale de afaceri şi modul în care acestea îşi deservesc clienţii. Pandemia globală a forţat şi mai mult companiile să realizeze acest proces, prin crearea de noi fluxuri de venituri şi oferte de servicii", a menţionat şi Panagiotis Pantazis, director de vânzări Oracle Applications, România, Bulgaria, Grecia, Cipru, Malta. Acesta a adăugat că Telekom Romania are o cultură a inovaţiei care i-a permis să fie lider de piaţă de mai mulţi ani, iar cu Oracle Field Service are acum platforma perfectă pentru a-şi susţine atât nevoile actuale, cât şi viitoare.
Telekom Romania le oferă astfel clienţilor un instrument pentru a înţelege pe deplin starea serviciilor lor, prin posibilitatea de a vizualiza în timp real, de pe orice browser web, informaţiile despre rezervări. Totodată, clienţii au posibilitatea de a oferi feedback instantaneu cu evaluări şi comentarii, direct din aplicaţia MyAccount.
"Din dorinţa de a le oferi clienţilor noştri cele mai moderne şi uşoare experienţe, echipa Service Delivery şi Assurance a contribuit la dezvoltarea şi implementarea de noi facilităţi în aplicaţia mobilă MyAccount. Dacă putem reprograma livrarea unui pachet online, am putea reprograma vizita echipei tehnice folosind aplicaţia mobilă interfaţată cu aplicaţia Oracle", a declarat şi Laura Marinescu, Service Delivery and Assurance Director în cadrul Telekom România.
Serviciul Unde mi-e tehnicianul poate fi accesat din aplicaţia de gestionare a contului MyAccount Telekom, secţiunea Asistenţă/Deranjamente.
Oficialii Oracle au afirmat de asemenea că se află în discuţii cu mai multe companii de utilităţi, din furnizarea de gaze naturale, electricitate şi apă, unde se discută implementarea unei astfel de soluţii similare. Inclusiv sectorul bancar este în discuţii cu Oracle pentru "cealaltă parte a aplicaţiei, să vadă la o programare a unui client unde este acesta şi în cât timp ajunge la bancă".