The Iconic Estate, cel mai tânăr membru al Alexandrion Group, şi-a întâmpinat consumatorii la toate marile târguri de vinuri din România, din toamna aceasta. Târgurile au reprezentat unele dintre cele mai ample evenimente de profil autohtone, ele atrăgând mii de vizitatori, producători şi importatori de vinuri, arată un comunicat remis Redacţiei noastre.
Standul The Iconic Estate a reprezentat una din atracţiile principale ale târgurilor de vinuri, acesta prezentându-şi pentru degustare, atât portofoliul de produse locale, cât şi cel cu produse de import.
The Iconic Estate, producător, exportator şi importator selectiv de vinuri spumante şi liniştite, a participat cu liniile de brand Rhein Extra, Millennium, Hyperion, Colina Piatra Albă, Byzantium, care au drept numitori comuni înalta calitate, rafinamentul şi distincţia rezultate din fructificarea diversităţii viticole a României, dar şi cu linii de brand de la celebre crame din afara ţării.
Marinela Popescu, Director de Marketing Alexandrion Group a declarat: ,,Acţiunile noastre sunt bine primite de consumatorii noştri actuali şi potenţiali , deoarece aceştia regăsesc valorile care ne reprezintă: calitatea, istoria şi inovaţia. Strategia noastră de dezvoltare, prin generarea unor experiente unice şi memorabile, va continua într-un mod consecvent, fiind, astfel, parte a importantelor ocazii dedicate întânirii cu iubitorii vinurilor", potrivit comunicatului citat.