Tipografia Artprint, specializată în producţia de carte, reviste şi materiale de promovare, a încheiat anul 2019 cu rezultate financiare foarte bune. Cifra de afaceri a companiei a crescut, anul trecut, cu aproximativ 43%, ajungând la 34,7 milioane lei, de la 24,3 milioane lei în anul 2018. Profitul din exploatare a urcat la 1,45 milioane lei în anul 2019, de la 1,18 milioane lei în 2018. Principala linie de business, care generează peste 90% din cifra de afaceri, o reprezintă tipăriturile de carte, reviste, broşuri, cataloage şi alte publicaţii.
Compania are şi o zonă de afaceri complementare, respectiv servicii de desktop publishing.
Pe parcursul ultimilor ani, tipografia a derulat un amplu program de investiţii, în valoare de peste 3 milioane de euro, în echipamente şi utilaje performante.
Anul trecut, în luna decembrie, Artprint a lansat o emisiune de obligaţiuni în valoare de 4 milioane de lei, cu scadenţă la trei ani, care a fost subscrisă integral. La începutul lunii mai a.c., obligaţiunile corporative emise de Artprint au fost acceptate la tranzacţionare pe Sistemul Multilateral de Tranzacţionare (SMT) al Bursei de Valori Bucureşti. Astfel, Artprint a devenit prima tipografie din România care listează la BVB obligaţiuni. (C)