Toshiba Europe a anunţat ieri că laptop-urile şi tabletele destinate pieţei de larg consum din ţara noastră vor fi distribuite din ianuarie de Asbis Romania, în timp ce distribuţia laptop-urilor destinate segmentului de business va fi realizată de MB Distribution, relatează portalul telecompaper.com, citat de Mediafax. Distribuţia televizoarelor Toshiba va fi asigurată în continuare de Nikon, în baza unui parteneriat semnat în 2013.
Toshiba este unul dintre cei mai importanţi jucători pe segmentul laptop-urilor din Romania, estimat de companie la 520.000 de unităţi în 2015. Cota Toshiba pe piaţa locală a laptop-urilor este în prezent de 10%-11%.
Toshiba vrea să îşi îmbunătăţească în acest an vânzările de echipamente destinate pieţei PC-urilor de consum, precum şi vânzările de tablete cu sistem de operare Windows 8 şi de televizoare, pentru care ţinteşte o creştere a livrărilor cu 40%-50% comparativ cu 2014.