Twitter a început de azi să colaboreze cu eToro pentru a permite utilizatorilor să tranzacţioneze acţiuni şi criptomonede, în timp ce Musk orientează aplicaţia spre sectorul financiar, conform News.ro.
Twitter va permite utilizatorilor săi să acceseze acţiuni, criptomonede şi alte active financiare printr-un parteneriat cu platforma eToro.
Începând de ieri, o nouă funcţie a fost lansată în aplicaţia Twitter. Acesta permite utilizatorilor să vizualizeze graficele pieţei pentru o gamă extinsă de instrumente financiare şi să cumpere şi să vândă acţiuni şi alte active de la eToro.
Este deja posibilă vizualizarea datelor de tranzacţionare în timp real din TradingView pe fonduri indexate precum S&P 500 şi acţiuni ale unor companii precum Tesla.
Acest lucru se poate face folosind funcţia "cashtags" a Twitter - căutaţi un simbol ticker şi introduceţi semnul dolarului în faţa acestuia, după care aplicaţia vă va afişa informaţii despre preţ din TradingView folosind un API (interfaţă de programare a aplicaţiei).
Odată cu parteneriatul eToro, etichetele de numerar ale Twitter vor fi extinse pentru a acoperi mult mai multe instrumente şi clase de active.
EToro foloseşte TradingView ca partener de date de piaţă.
"Pe măsură ce am crescut enorm în ultimii trei ani, am văzut din ce în ce mai mulţi dintre utilizatorii noştri interacţionând pe Twitter [şi] educându-se despre pieţe. Există conţinut de foarte înaltă calitate, conţinut în timp real despre analiza financiară a companiilor şi a ceea ce se întâmplă în întreaga lume. Credem că acest parteneriat ne va permite să ajungem la acele noi audienţe [şi] să conectăm mai bine mărcile Twitter şi eToro", a declarat Yoni Assia, CEO al eToro.
Parteneriatul marchează o afacere rară şi demnă de remarcat pentru Twitter, de când Elon Musk a preluat funcţia de CEO, după ce a cumpărat platforma de socializare pentru 44 de miliarde de dolari, anul trecut.
Fondată în Israel în 2007, eToro este o platformă de brokeraj online care permite utilizatorilor să cumpere şi să vândă acţiuni, criptomonede şi fonduri indexate.
Printre cele mai populare caracteristici ale sale se numără o funcţie care permite oamenilor să imite strategiile de tranzacţionare ale altor utilizatori.
Compania are peste 32 de milioane de utilizatori înregistraţi în Europa, Asia şi Statele Unite.
De când Musk a devenit CEO, Twitter a redus drastic numărul de angajaţi, de la 8.000 la 1.500, în încercarea de a reduce costurile şi de a atinge profitabilitatea.
Acţiunile sale i-au speriat pe agenţii de publicitate, multe mărci părăsind platforma din cauza temerilor că standardele sale de moderare a conţinutului vor scădea.
Miercuri, Elon Musk a spus că "aproape toţi" agenţii de publicitate s-au întors la aplicaţie. Cu toate acestea, Stellantis şi Volkswagen , care au întrerupt publicitatea acolo, au spus că încă nu intenţionează să reia publicitatea pe platforma de socializare.