Intenţia românilor de a cumpăra îmbrăcăminte şi încălţăminte este în scădere, deşi suma medie pe care o alocă pentru acest segment este de doar 300 lei anual, potrivit directorului Takko România, Cosmin Ulmean. "Conform studiilor, intenţia de cumpărare a românilor este în scădere comparativ cu celalte state din Europa Centrală şi de Est", a spus Ulmean, citat de Mediafax.
În prezent, Takko România are peste 60 de magazine.
"Vrem să mai investim, pentru că acum acoperim doar 80% din teritoriul României. Suntem blocaţi pe piaţa de dezvoltare, pentru că în prezent sunt 5 proiecte de mall-uri în Bucureşti pentru următorii 3-5 ani şi câteva în Braşov, dar nimic în restul ţării. Vrem să ne dezvoltăm, dar întrebarea este unde. La cum se dezvoltă piaţa nu ne putem finaliza planurile de extindere mai devreme de 10 ani", a spus Ulmean.
Pentru acest an, el estimează o creştere a vânzărilor cu 7%. Potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor, anul trecut Takko Fashion România a avut o cifră de afaceri de 116,5 milioane lei.
Pe piaţa locală activează circa 200 de retaileri de fashion.